Kertoisitteko mielipiteenne? Lastenvaatteet Suomessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kirsikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kirsikka"

Vieras
Hei,

Olen tekemässä tutkimusta aiheesta: vauvan,-sekä lastenvaatteiden ulkonäkö, hinta ja laatu Suomessa. Olisin kaivannut kipeästi apuanne Teiltä, että olisitte kertoneet minulle mitä mieltä olette tämän hetkisistä lastenvaatemerkeistä:

-Mitä kaipaisitte lisää lastenvaatteiden ulkonäköön/väreihin?
-Onko Suomesta saatava kokoluokitus sopiva?
-Hinta/laatu suhde?
-Ostatteko lastenvaatteet mieluiten isojen vaateketjujen liikkeistä, pienistä erikoisliikkeistä, netistä vai kirpputoreilta?

Kiitos Teille kaikille jo etukäteen palautteestanne!! ;)

[QUOTE="Kirsikka";22135967]Hei,

Olen tekemässä tutkimusta aiheesta: vauvan,-sekä lastenvaatteiden ulkonäkö, hinta ja laatu Suomessa. Olisin kaivannut kipeästi apuanne Teiltä, että olisitte kertoneet minulle mitä mieltä olette tämän hetkisistä lastenvaatemerkeistä:

-Mitä kaipaisitte lisää lastenvaatteiden ulkonäköön/väreihin?
-Onko Suomesta saatava kokoluokitus sopiva?
-Hinta/laatu suhde?
-Ostatteko lastenvaatteet mieluiten isojen vaateketjujen liikkeistä, pienistä erikoisliikkeistä, netistä vai kirpputoreilta?

Kiitos Teille kaikille jo etukäteen palautteestanne!! ;)[/QUOTE]

Tekemässä tutkimusta vai perustamassa myymälää? ;)

- haluaisin lisää unisex-vaatteita ja pojillekin paljon iloisempia värejä
- on sopiva kokoluokitus
- hinta/laatu... ainahan se olisi kiva saada hyvää halvalla :D
- ostan paljon kirppareilta, jos vain on hyväkuntoisia ja sopivan hintaisia. Kaupasta kun ostan niin tulee ostettua isoista liikkeistä, pienet liikkeet kun valitettavasti ovat kalliimpia ja rahat on tiukassa. Netistä en osta melkein koskaan.

Tarkoitatko kotimaisia vaatteita? Vai ihan lindex hm kappahl kamaa? Miksi otsikko on lastenvaatteet Suomessa kun niitä saa kuitenkin monesta muustakin maasta? Koitahan muotoilla vähän informatiivisemmaksi tuo viestisi.

Kaupoista puuttuu kokonaan lastenvaatteet eskari-eka-tokaluokkalaisille (128 cm - 140 cm). Nuorisovaatetta vain tarjolla.

Meillä ainakin kaivataan kirkkaita ja voimakkaita värejä ( ei kuitenkaan neonvärit). Lapset tykkäävät väreistä. Karsastetaan kaikkia supersankari-örkki-hahmo-painatuksia.

Kaksoiskokomerkinnät on hankalia, palvelee lähinnä vain vaateteollisuuden tarpeita.

Vaatteita ostan niin ruotsalaisista vaateketjuista kuin marketeistakin sekä pienistä lastenvaatekaupoista. Jonkin verran ostan myös kirppareilta. Suurin osa vaatteista tulee kuitenkin ostettua ulkomailta joko nettiliikkeitä tai pyytämällä että joku sukulainen käy mun puolesta vaateostoksilla (Espanjassa) tai sitten ostan kun matkustelen itse.

Olisi kiva, jos kaikista koista löytyisi muutakin kuin örkkejä ja supersankari-paitoja, tai vastaavasti tytöille pelkkää Hello Kittyä.

Värejä enemmän, varsinkin pojille. Enemmän mielikuvitusta kiitos.

Yhteistyössä