Kertokaa äkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neito
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tässä olisi yksi linkki mistä voit katsella kiihottavia kuvia: www.seksitreffit.fi

Toisaalta olisihan se ihanaa ottaa sinut kunnolla kun itsekin olen erittäin kiimainen...

Moi, Olen 45 v, asun espoossa ja olen tänään vapaalla. Voisin hakea sinut luokseni vaikka heti. Jos kiinnostaa niin sovitaan aika ja paikka niin haen sinut. Olen ihan ok näköinen ja muutenkin ihan normaali tyyppi. Käydään ekaksi vaikka kahvilla niin voit sitten päättää lähdetkö mukaan. Naitattaa aivan hirveesti ja kestoakin riittää.

Muakin naitattaa aivan hirveesti. On 38v, haluaisitko rakastella mun kanssa. Olen autoileva asun vantaalla. Ei haittaa vaikka et ois ollut ennen naisen kanssa, voin johdatella Sinua ihanan hitaasti sudellen ja kielitellen.

Löytyy selvästi keskivertoa enemän, useasti joudun käyttämään liukkaria, jotta saa paremmin sisään. Olen kyllä ""harjoitellut"" monen kanssa ja saanut tosi mukavaa palautetta. Tartu äkkiä tilaisuuteen, lähden kohta päätteeltä.

Ei ole tämä neito tehnyt vielä mitään ja kyllä mä miehen kanssa uskallan lähteä, mietin vaan että haluanko pettää vai en kun on toi omakin mies olemassa.
Ehkä odotan neljään asti ja kaadan mieheni sänkyyn kun hän tulee töistä.

Minä asun lähellä Keravaa. Nyt ois 3 tuntia aikaa voisin hakea Sinut Neito, hoidellaan nautittavat esileikit ja kumilla turvaseksiä. Minäkin olen varattu. Nautitaan nyt heti molemmat vaihtelusta, kerranhan täällä vain eletään. Vieras nainen, pillu ym. tuntuu taivaalliselta. Vastaa heti olen lähtökuopissa.