KErtokaa esimerkki miesmaustanne? Kuvalla kiitos :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Molemmat :heart: ;)
kiss11.jpg

Avattaressa on tän hetkinen suosikkimies nr 1. :heart:

Mä nyt mietin noita miehiä, jotka kuvastaa jotenkin miesmakuani, niin mietin mitä yhtäläisyyksiä niissä on ja löysin seuraavanlaisia:

- aika pitkä (yli 185 cm), kookas, ei kapeaa kaulaa

- hieman huono yläselän ryhti, eli sellanen kaartuva selkä... hmmm... näitä on vaikea kuvailla

- tietty kävelytyyli (helvetin vaikea nyt kuvailla), sellanen keinuva?

- ei liian kaunis, mutta kauniit silmät, tai silmissä on se jokin, joka kertoo sielun syvyyksistä

- ääni, pään ja käden liikkeet, hymykuopat, ... se on kokonaisuus joka tekee sen WOW-efektin

Tossa on kaikki tarvittava koossa:

2lw9nqdjpg.gif

Leffat, joissa olen aikoinaan todella ihastunut ko. fiktiiviseen hahmoon on mm. Kuuman tanssin Johnny Castle, jossain nuorisoleffassa erääseen hahmoon jota näytteli Peter Dobson muistaakseni jne. Antti Reini oli siinä rikossarjassa kyllä hotein mies mitä oon Suomen teeveessä nähnyt koskaan. Ja tietysti Darcy, sehän nyt on aivan selvä!

Googletin ja erityismaininnat vielä Jeffrey Dean Morgan, Bobby Cannavale (äänensä vuoksi lähinnä), Tahmoh Penikett jne. näitä viime aikojen tv-leffa-ihastuksia myös.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Green Street Hooligans- leffassa Charlie Hunnam ei esim. ollut ollenkaan samanlainen kun Jackson Tellerinä, vaikka oli tässäkin ihan jees, tosin paljon nuorempikin. Mut et rooli ja sen myötä tulevat muutokset, esim. et SOA:ssa Charlie joutuu puhuu USA-aksentilla kun on oikeesti britti.

[video=youtube;052Juh1o92I]http://www.youtube.com/watch?v=052Juh1o92I&feature=related[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos tulisin vaikka kahville? Leivon pullatki;D

En tiedä mikä noissa laskijoissa on, kuvittelin pipon alta kurkkaavien kiharoiden menevän ohi teini-iän jälkeen mutta ei. Edelleen vetää veteläks

Haha, no mä kerron seuraavan kerran ku tiiän et se on tulossa. :D Mun mies kuuluu myös tähän sun kuvailemaan pipokategoriaan, välillä tuntuu että se pipo on kasvanut päähän kiinni. :D Oishan se tietenkin normioletusten mukaista että vajaa kolmekymppinen mies ottais pipon pois sisällä, mutta musta se on aika söpöinen. <3 (siis mun mies, ei pipo) :P

Yhteistyössä