Ä
ärsyttää
Vieras
Eli miksi paitoihin tarttuu ihan lyhyen käytön, n. kuukausi, jälkeen jo pistävä hienhaju, vaikka pesen ne saman tien, kun olen käyttänyt eli yhden päivän käytön jälkeen. Kainaloissa on hikoiluongelma, mutta vuosien turhautumisen jälkeen löysin ratkaisun Rexonan siitä voimakkaasta uudesta dödöstä. Mutta paidat haisee edelleen, haju kenties tarttuu jo päivänkin käytön jälkeen. Paita ei haise kuivana, mutta jos vähänkin kostuu kainaloista, niin sitten alkaapi haisu. Kainalot pysyy hajuttomina iltaan saakka.
Olen kokeillut pestä paitojen kainalot ennen pesukoneeseen laittoa etikalla tai Fairylla, mutta ei auta.
Eli miten voi olla mahdollista, että kainalot ei haise, mutta paidat haisee? Siis se ihan pienikin kosteus mikä tulee kainaloista saa ne paidat haisemaan kamalalta?
Olen kokeillut pestä paitojen kainalot ennen pesukoneeseen laittoa etikalla tai Fairylla, mutta ei auta.
Eli miten voi olla mahdollista, että kainalot ei haise, mutta paidat haisee? Siis se ihan pienikin kosteus mikä tulee kainaloista saa ne paidat haisemaan kamalalta?