Kertokaa kauhujuttuja / urbaanilegendoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
A young girl is left home alone with only her dog (often a German shepherd or collie) to protect her. When night approaches, she locks all the doors and tries to lock all the windows, but one in the basement won't close.

She decides to leave it open, but locks the basement door and goes to bed. Her dog takes its customary place under her bed.

In the deep of night she awakens to a dripping sound coming from the bathroom. The girl is too scared to go check so she reaches her hand under the bed. She feels a reassuring lick from her dog and falls back to sleep. She reawakens to the dripping sound, reaches her hand down to the dog where she feels the reassuring lick and falls back to sleep. Once more, she awakens to the dripping sound. She reaches her hand down and feels the lick of her dog.

Now curious about the dripping sound, she gets up and slowly walks towards the bathroom, the dripping sound getting louder as she approaches. She reaches the bathroom and turns on the light. She is greeted by a horrific sight; hanging from the shower nozzle is her dog with its throat slit open and its blood dripping into the bathtub.

Something on the bathroom mirror catches her eye; she turns around. Written on the bathroom mirror in her dog's blood are the words "HUMANS CAN LICK TOO".

Wikipediasta. Hui! :xmas:

Hui, yäk, kiva varmaan kun tajuaa sen että joku leikkiny koiraa siinä ja nuollut kättä :x
Ja mie kanssa tahtosin näitä, kiva ois näin päivällä lukea :) Illalla vois jäädä lukematta, varsinkin jos yksin joutuu olemaan. Ja se ei auta vaikka sen tietääkin ettei ne totta ole :whistle:

mä uskon et meijän tallos asuu hyvii henkii koska kerran ku mu pikkuveli oli yökylässa,iskä mummolla ja äiti asiolla ja mä yksin kotona nii kävin vessas vedin vessan ja siel oli vaa vettä ku katoin ja menin jonneki ja menin takas vessaa ni siel oli kakkaa!!ja mä olin vaa pissinny ja ei oo lemmikkejä ja olin yksin kotona!! ja toine juttu niist meijän talon hyvist hengist: mä oon nähny niit meijän kaksios ja luulen et ne asuu siel kerra ku mä ja mun kaveri yritettii lämmittää pizza mikros ni mikro ei toiminu ja mikää sähko ei toiminu. sit mulle tuli veesahätä mä menin vessaa mut siel ei toiminu tietenkään valo sit keksin et meen kaksion vessaa ja sie toimi valot!!koklasin kaikkii kaksion sähköjä ja sie toimi sähköt!!!päättelin et henget vaa halus et niitte kodis toimis sähköt!!

mäki uskon et meillä kummittelee koska, kerran ku olin iha pentu jtn 6 vuotta ni olin vähä aikaa yksin ku äiti meni kauppaan. sitte ku menin mun huoneeseen leikkii ni iha ku joku olis kävelly mun vanhempien huoneesta lakakertaan avannu telkkarin ja lähteny pois. sit ku menin kattoo ni teevee oli päällä ja ovi auki :S

sitte joskus ku olin siskon kaa keittiössä aamupalalla ni sitte ku mun sisko oli lähössä meikkaa ni valot räpsähti päälle ja pois kahesti ja yläkerrata kuulu kaks askelta. sitte ku mun sisko oli menossa uuestaan meikkaa sama tapahtu :S

sitte viime viikolla keskellä yötä mun radio meni päälle. olin silleen et oho jne sit jatkoin nukkumista, mutta aamulla tajusin ettei radion töpseli ollu seinässä eli miten helvetissä se meni päälle???

mäki uskon et meillä kummittelee koska, kerran ku olin iha pentu jtn 6 vuotta ni olin vähä aikaa yksin ku äiti meni kauppaan. sitte ku menin mun huoneeseen leikkii ni iha ku joku olis kävelly mun vanhempien huoneesta lakakertaan avannu telkkarin ja lähteny pois. sit ku menin kattoo ni teevee oli päällä ja ovi auki :S

sitte joskus ku olin siskon kaa keittiössä aamupalalla ni sitte ku mun sisko oli lähössä meikkaa ni valot räpsähti päälle ja pois kahesti ja yläkerrata kuulu kaks askelta. sitte ku mun sisko oli menossa uuestaan meikkaa sama tapahtu :S

sitte viime viikolla keskellä yötä mun radio meni päälle. olin silleen et oho jne sit jatkoin nukkumista, mutta aamulla tajusin ettei radion töpseli ollu seinässä eli miten helvetissä se meni päälle???

kerra ku olin koton,nii ovi aukes,siis ulkoovi,ja sit menin laittaa sen kii,mut sit ehk kymmenen sekan pääst se aukestaas,ja toi tapahtu viel kerra,mut sitte neljännel kerral mä huusin et älkää aukoko ovii nii sitte ei ovet enää auennu...

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

No mun serkku kokeili spiritismii sen naapurinkaa ja no ne sitte kysy multa ohjeet ja tietty kerroinne olin tyhmä no sitte ne teki laudan ja kaikki ne ei ollu ees alottanu kunnes seinää ilmesty verellä kirjotettu "MINÄ PALAAN JA ALOITTAKAA!"No ne oli varmaa hädissää ajatella et valot VILKKU niin kauan ku teksti näky no se sano et ei koklaa ikinä spiritismii
toivottavasti et koklaa!!

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

[QUOTE="Kati";22301395]Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan[/QUOTE]

Oliko se murhaaja romanialainen?

Karmea juttu

Vuonna 1933 pieni murhaaja joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi sen maahan toistaen samalla sanoja: “vessahätä,vessahätä"

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun murhaajan. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, murhaaja ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Hermanni homo joutui murhatuksi murhaaja knaiffasi hänet ja hautasi ja lausui näitä sanoja samalla. KAKKA PÖÖKÄLEEE RIPULI RIPULI RIPULI ON MÄRKÄÄ GAGGAA RIPULI RIPULI KAKKAA SITÄ KOSTEEÅÅÅÅ. Nyt kun olet nähnyt ja toistanut nämä sanat mielessäsi hermanni tulee makuu huoneesi kattoon sanoo ´´TERPPA´´ katoaa ja sitten nukahdat ja heräät... ripulit housussa/sängyllä.

Olin mun kaverin synttäreillä. Kaikki vieraat oli lähteny ja sen kaverin äiti ja iskä meni kauppaan ! Meitä pelotti aivan hitosti ku oltiin siel. me kuultiin askelia yläkerrast iik! Sit mun kamu meni vessaan ja käski mun mennä hakeen yläkerrasta karkkipussin. Vastustelin lähtöä mut sitte menin. kun olin yläkerrassa tartuin karkki pussiin ja kuulin jonkun laahustavan takanani mutta en halunnut kääntyä en todellakaan halunnut kääntyä! sitten tunsin jonkun hengittävän kaulaani lupasin itselleni että pysyn rauhassa mutta se siitä lupauksesta ! juoksin kiljuen alakertaan ja kerroin kaverilleni mitä oli tapahtunut ! Sen jälkeen olemme kuullet kaiken laisia ääniä yläkerrasta ! Karmivaa tärisen vieläkin kun ajattelensitä ! siiitä on 2 vuotta aikaa : ()

Vuonna 1933 pieni murhaaja joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi sen maahan toistaen samalla sanoja: “vessahätä,vessahätä"

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun murhaajan. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, murhaaja ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

[QUOTE="Kati";22301395]Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan[/QUOTE]

Miks en usko tuota

Olipa kerran kalle joka pieraisi ja sanoi moimoikoikoi kun olet lukenut tämän kalle tulee yöllä huoneeseesi ja pieraisee ja sinä pyörryt ja heräät 8 tunnin kuluttua ja olet kakannut sänkyyn:):)

Yhteistyössä