V
vvvv
Vieras
Minä haluan että kaikki kaupat, erikoisliikkeet ja muut palvelut löytyvät menemällä alakertaan ja kävelemällä max. 200 m. Tälläisiltä paikoilta ei löydy omakotitaloja, enkä kyllä kaipaakaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lue uudestaan. IÄLTÄÄN 3-6. Siis semmoinen lapsi joka voi olla vähän aikaa okt-talon pihalla äidin pukiessa toista lasta sisällä, eli tilanteessa pärjää vaan vahtimalla samalla ikkunasta.
Riippuu lapsen vilkkaudestakin, jotkut seisoo tumput suorina pihalla tai istuu hiekkalaatikolla kun toiset menee tuhatta ja sataa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29126972:Jaha. Ja kukahan tässä ketjussa ei ole kyennyt käsittämään, että joillekin sopii kerrostalo omakotitaloa paremmin? Ei sitä ole kuulepas ollenkaan vaikea käsittää. Sanoin jo aiemmin, että olen tässä elämäni varrella tavannut muun muassa sellaisia tumpeloita, joiden on varmasti sekä oman että ympäristönsä turvallisuuden vuoksi parempi pysytellä kerrostalossa. Ja muitakin syitä on epäilemättä yllin kyllin.
Sillä, että olen kertonut, miksi MINULLE sopii okt-asuminen paremmin, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että joillekin se ei sovi pätkääkään. Ymmärrän aivan kivutta, että kaikki eivät halua omakotitaloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29126972:Sanoin jo aiemmin, että olen tässä elämäni varrella tavannut muun muassa sellaisia tumpeloita, joiden on varmasti sekä oman että ympäristönsä turvallisuuden vuoksi parempi pysytellä kerrostalossa. Ja muitakin syitä on epäilemättä yllin kyllin.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29126972:Jaha. Ja kukahan tässä ketjussa ei ole kyennyt käsittämään, että joillekin sopii kerrostalo omakotitaloa paremmin? Ei sitä ole kuulepas ollenkaan vaikea käsittää. Sanoin jo aiemmin, että olen tässä elämäni varrella tavannut muun muassa sellaisia tumpeloita, joiden on varmasti sekä oman että ympäristönsä turvallisuuden vuoksi parempi pysytellä kerrostalossa. Ja muitakin syitä on epäilemättä yllin kyllin.
Sillä, että olen kertonut, miksi MINULLE sopii okt-asuminen paremmin, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että joillekin se ei sovi pätkääkään. Ymmärrän aivan kivutta, että kaikki eivät halua omakotitaloa.
Hieno. Mut liittyykö tää tähän ketjuun?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29125791:10. Sijainti on todellakin kaikkein olennaisin juttu.![]()