Hei
Scala ja
Mimde!
Sut, Scala, tunnistinkin heti, kun oltiin samassa helmikuisten odottajien ketjussa, voi meittiä...
Mimde, ihanaa, että on joku aivan tismalleen samaan aikaan käymässä läpi samaa tilannetta. Tosin mun puolesta olisi voinut jäädä kokematta, mutta kun tälle ei mitään voinut, niin helpotta kovasti, että joku painii saman tuskan kanssa... Mullakin alkoi vuoto tiistaina. Mulla oli alunperin varhaisultra 14.6, kuvittelin olevani rv 7-8. Silloin ei löytynyt sykettä tms. Viikko siiä ja uusi ultra, ei sykettä. Lähete naistentautien polille seuraavaksi päiväksi (2,5 vkoa sitten) ja löytyi syke! Olin ihan onnessani. Ainut oli, että alkio vastas silloin rv 6+2, mikä oli liian pieni kun ois pitäny olla 8 +jotain. Se nyt oli kuitenkin mielestäni pieni murhe, kun sikiö oli kuitnekin elävä! Samassa ultrassa istukan alta löyty veriyytymä ja sain sen kontrolloimiseksi uuden ajan tän vkon tiistailla. Saattaisi kuulemma ruveta vuotamaan. tiistaina sit alko lievä vuoto ja menin kontrolliin. Shokki iskikin sitten päälle, kun 2 lääkäriä joutu ultraamaan ja lopulta toteisivat, että verihyytymä on puhkeamaton, sikiöllä vaan ei oo sykettä ja keskenmeno on alkanut. Järkyttävää!! En muista yhtään, mitä mulle sen jälkeen sanottiin, menin ihan shokkiin, hyvä kun pääsin sieltä sairaalasta autolla ajaen pois (lienen ollut riski liikenteessä, mua ei olis pitäny päästä ajamaan...) Ti ja ke meni sitten itkun merkeissä, eilen rupesi helpottamaan ja samalla kohtu tyhjentyyn

Nyt on ollu enää maltillista vuotoa. Peruin kaikki viikon menoni ja möllötän nyt kotona, kaupassa oli pakko käydä että sain siteitä ja eikös silläkin reissulla yksi tuttu nähny mut ja tuli juttelemaan "mitäs teille kuuluu" tyyliin... Täytyy selittää joskus sille miksi olin ehkä vähän outo...
Enivei, mä kyllä taidan ruveta uuteen yritykseen km jälkeen heti, jos kerta varaa uudesta km:stä ei pitäs olla. Mulle on se ja sama jos nyt raskauden keston määritys siitä kärsii, eiköhän se synny haluamanaan päivänä oli rv:t mitä tahansa...
Hei
Mimde, miksi menet verikokeisiin? Ei mulle sellasta oo edes ehdotettu!!