kertokaa ku mä en muista enää (supistus) auttakee pian!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VatkuliPalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VatkuliPalli

Vieras
Siis ne kunnon supistukset sattuu niin saatanasti tiedän mutta missä se kipu tuntuu onko se heti häpyluun yläpuolella.

Voiko olla että lapsi jotenkin potkii sinne niin että sattu ja jumalattomasti?

Mulla oli äsken just sellanen oikeen hemmetin kipee hetki ku vauva myllersi kyllä samaan aikaan ja jäi sellanen inha kipu ala vatsalle ja just äsken alottaessa tät tuli jumalaton kipu uudestaan.. Edellisestä oli siis joku 4-5 min aikaa...

Sori nyt on kirjotettu huonosti mutta hätäännyin. ei oo sattunu tällä tavalla koskaan tän raskauden aikana.

Itte en voinut tehdä muuta kun olla vaan paikallaan ku alkoi suppareita tulemaan. Siis istua tai kävellä ei oikeen voinut..Ja käsittääkseni ne voi tuntua periaatteessa missä kohti vaan.
Miten usein niitä tulee? Paljon on viikkoja?

No jos tunninkin verran tulee selkeinä aaltoina kipuja niinkin tihein kuin 5min välein, soita synnärille. Jos loppuu, tiedät, ettei tarvitse olla mihinkään lähdössä. Äläkä hätäile, ei ne vauvat niin nopeasti lopulta kuitenkaan ulos tule. Kyllä ehdit sitten tajuamaan, että synnytys on käynnissä, jos se on.

Alkuperäinen kirjoittaja gugut:
No jos tunninkin verran tulee selkeinä aaltoina kipuja niinkin tihein kuin 5min välein, soita synnärille. Jos loppuu, tiedät, ettei tarvitse olla mihinkään lähdössä. Äläkä hätäile, ei ne vauvat niin nopeasti lopulta kuitenkaan ulos tule. Kyllä ehdit sitten tajuamaan, että synnytys on käynnissä, jos se on.

Kyllä ne vaan voi tulla!

mä lähtisin kyllä varmaan itse näytille,mitä siinä menettää?!

Miekin veikkaan että nuo nyt on suppareita, ja jos tosi kipeetä käy, on tukala olo ja noinkin usein tulevat ja viikot suht vähäiset niin kannattaa kyl mennä näytille.

no nyt ne loppu ku seinään enään ei oo tullu yhtään :o jos jatkuvat ni meen näytille kyllä mutta nyt näyttää siltä ettei kai oo mitään hätää....

Kiitos kaikille ja katotaan huomenna kuinka käy :) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:
no nyt ne loppu ku seinään enään ei oo tullu yhtään :o jos jatkuvat ni meen näytille kyllä mutta nyt näyttää siltä ettei kai oo mitään hätää....

Kiitos kaikille ja katotaan huomenna kuinka käy :) :flower:

seuraa vauvan liikkeitä tarkkaan että liikkuu,ettei siellä mitään kummaa tapahtunut.

Yhteistyössä