kertokaa miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läskikö?

Vieras
Olen aika lyhyt, n.160 cm ja n. 70 kg ja nelikymppinen. jotkut nuoret miehet sanovat läskiksi....satuttaa....onko teitä sellaisia jotka pidätte meistä pehmeistä,pyöreistä naisellisista naisista?? ja halukkaista sellaisista?? vai pitääkö olla niinkuin joku barbi tai missi??

Meitä on... Paljonkin, jotka pitää naisillisista naisista... Eli sellaisista josta ottaa kiinni... Mulla emäntä on iso ja tykkään... Ei kalaan OIKEASTI tykkää mistään ns. mallitypyista...

Meitä on... Paljonkin, jotka pitää naisillisista naisista... Eli sellaisista josta ottaa kiinni... Mulla emäntä on iso ja tykkään... Ei kalaan OIKEASTI tykkää mistään ns. mallitypyista...

Ihan kivoissa mitoissa olet;) Nuoret miehet ei osaa arvostaa naista,joka nelikymppisenä on vielä noinkin sorjissa mitoissa.
Itse olen 35v. Minä voisin ihan hyvin ottaa itselleni nelikymppisen naisen noissa mitoissa;)

lihaa muussakin kuin vähän kielessä! Ei kai kukaan täyspäinen aikuinen mies tosissaan pidä langanlaihoista nälkäkurjista. Itse en ole koskaan tuntenut vetoa sellaisiin, en edes murkkuna (yli 30 vuotta sitten). Kyllä minun ikäluokassani ihailtiin normaaleja naisia/tyttöjä, mitä pehmeämpi ja muodokkaampi, sitä suloisempi ja haluttavampi. Älä herran tähden välitä keskenkasvuisten pojanjolppien puheista ja mielipiteistä.