Kertokaa mielipidettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
https://www.is.fi/tyoelama/art-2000005411561.html

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005409618.html

Ei mulla muuta, kun että en tajua kuinka elämä voi tuhlata ei mihinkään...Sekä milloin tännekin tulee järkeä ja lopetetaan kaikki tuet jos ihminen selvästi ei halua töihin, eri asia ettei saa töitä väliaikaisesti!

Miksi kaikkien pitäisi haluta töihin kun on niitäkin jotka haluavat?
Eikö ole hyvä että asiat jaetaan sen mukaan ja työpaikat niitä haluaville muut pärjäävät tuilla.

Työpakkoja ei ole, edes niille jotka töitä haluavat. Onko sitten järkevää viedä halukkaalta työpaikka vain koska pakotettu haluton menee sinne lorvimaan?

Mikä siinä on niin kamalaa?

Kateelliset ne sitten osaa olla ilkeitä reippaalle yrittäjänaiselle, Milannalle :(

Sopiiko Milanna, että tarjoan sulle kahvit ja baakkellssit jos törmätään jossain, tai teet ja jätskit? Lapsillesikin :)
Kiitos olet ihana ihminen!!! <3

Näitä ihmisiä tuskin edes kateelliseks voi kutsua, ne on näitä jotka eivät itse saa mitään aikaiseksi niin luulevat että sitten tuhoavat toisten unelmia ja aiheuttavat harmia. Minuun ne toimii päinvastoin. Kiitos heille pakko sanoa kun antavat mulle voimia tehdä vielä enemmän :-)

Kiitos olet ihana ihminen!!! <3

Näitä ihmisiä tuskin edes kateelliseks voi kutsua, ne on näitä jotka eivät itse saa mitään aikaiseksi niin luulevat että sitten tuhoavat toisten unelmia ja aiheuttavat harmia. Minuun ne toimii päinvastoin. Kiitos heille pakko sanoa kun antavat mulle voimia tehdä vielä enemmän :)

Tässä on kyse vain siitä Milanna ei osaa lukea ja katsoa onko aiheesta aloituksia. ei ole kyse kateellisuudesta tai muustakaan vaan v*tuttaa kun muiden aloitukset eivät kelpaa arvon rouvalle vaan on pakko tehdä oma samasta aiheesta mitä on jo monta ketjua. kaikissa aikaisemmissa ketjuissa on vain se vika kun Milanna ei ole niitä aloittanut. Jos olet niin etevä ja reipas yrittäjänainen niin luulisi olevan sitä lukutaitoa ja älliä sen verran. :poop: Muttakun sitä huomiota tarttee :sick::sick::sick:

Yhteistyössä