Kertokaa mielipiteenne tästä! (Mies ja anoppi...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tappi otsassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja huh toisenkin kerran!siis on ihme eukko kun itse ihan hyvin pääsis menemään ja käymään ni muita vaa käskyttää=Oja ukkoski vielä ku ei kieltäydy kuskaamasta,varsinkin ku menee teidän loman edelle jopa!=Okyllä mä tossa tilanteessa ukolle olisin jo räjähtäny ja pahasti jos tolleen tekis!ja tuo anoppi...aaarghhh.....=D

Ilmoita miehelle, että molemmat lapset lähtevät hänen mukaansa mökille ja sinä menet jo varatulle risteilylle jonkun ystäväsi kanssa. Kysy mitä haluaa tuliaisiksi. Mutta jos haluaa alkoholia/tupakkaa, niin pyydä kysymään ensin anopilta lupa saatko tuoda.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juupa juu.. kiva anoppi sinulla. Eiköhän se pitäisi olla selvää, että te perheenä meette sinne risteilylle, se siivoaminen ei sieltä mihinkään karkaa. Taitaa olla tahallista kiusan tekoa..

Taitaa olla tahallista kiusan tekoa..[/samaa itsekkin ajattelin=O

Ilmoita miehelle, että molemmat lapset lähtevät hänen mukaansa mökille ja sinä menet jo varatulle risteilylle jonkun ystäväsi kanssa. Kysy mitä haluaa tuliaisiksi. Mutta jos haluaa alkoholia/tupakkaa, niin pyydä kysymään ensin anopilta lupa saatko tuoda.

=Dniin ja iha oikein olis,otatkin oman loman,katot et mistäs siitä tykkäisivät=D

Sano sille anopille suoraan mitä siitä ajattelet!

Ja sen jälkeen sanot miehelles et menette sinne yhteiselle lomalle.Mökin siivous saa siirtyä parempaan ajankohtaan. Ja mä en suostuisi muusta edes neuvottelemaan.

juupa juu.. kiva anoppi sinulla. Eiköhän se pitäisi olla selvää, että te perheenä meette sinne risteilylle, se siivoaminen ei sieltä mihinkään karkaa. Taitaa olla tahallista kiusan tekoa..

No ihan samaa epäilen!

Ja mies on mulle ihan raivona, ku kehtaanki edes ehdottaa, että kieltäytyis...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis häh? :o On sulla "mies"...en tajua yhtään tuollaista käytöstä. Ja siis onko sun miehesi sanonut sille äitilleen, että teillä on risteily sillon? Tietääkö anoppi varmasti siitä?

Soitapa suoraan anopille, ja kysy, onko hän tietoinen, että teillä on varattuna risteily sille viikonlopulle. Voihan olla, että mies ei halua lähteä, ja näkee tässä "hienon" tekosyyn ja pääsee vielä vierittämään syyt äitinsä niskoille.

Alkuperäinen kirjoittaja apua:

Siis häh? :o On sulla "mies"...en tajua yhtään tuollaista käytöstä. Ja siis onko sun miehesi sanonut sille äitilleen, että teillä on risteily sillon? Tietääkö anoppi varmasti siitä?

Tietää. Olen siitä itsekin sanonut.

Alkuperäinen kirjoittaja apua:

Tietää. Olen siitä itsekin sanonut.

Aina vaan uskomattomampaa. Sun miehesi muuten kuulostaa ihan kaverini ex-kihlatulta. Äiti meni edelle ihan kaikessa.

Alkuperäinen kirjoittaja XXX:
Mikä on sun miehes ikä?? Jos äiti on noin kiinni pojassaan niin onkohan äidillä hiukkasen tylsää kotona??

Mies on 32 ja anoppi lähes 60. Miehellä on nuorempia ja vanhempia sisaruksiakin. Ja anopilla mies.

Yhteistyössä