Kertokaa mielipiteenne tästä! (Mies ja anoppi...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tappi otsassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se anoppi tässä taitaa teitä juoksuttaa, äitin kiltti poika tekee tietenkin mitä äiti haluaa.
Vaan ei se noin sais mennä.
Mun miehen ei olis vara tehä mulle noin!

Oli pakko näyttää ketju minunkin miehelle ja kysyä kommenttia. Oli ihan äimän käkenä ja kysyi, että meinaako se oikeesti lähteä äitinsä kuskiksi kuin kuksintalomalle sinun kanssasi. :D Taitaa tuolla mun miehellä olla vähän eri prioriteetit ja nytpä tiedän, että luksushytti laivalla saa vipinää punttiin. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Kuulostaa siltä et miehesi ei edes halunnut lähteä risteilylle. Miksi siis "väkisin" sitä varaamaankaan?

No oisko se mies voinut aukasta suunsa ennen kun se risteily varattiin?? Luulis että aikuinen ihminen sais suunsa sen verran auki että ilmottais jos ei halua laivalle lähteä. Mutta eikös mies ollut vielä itse ehdottanut risteilyä? Ja nyt laittaiskin sit vaimonsa sinne kahdestaan vauvan kanssa kun äiti käskee? Voi jessus :D eipä muakaan sit huvittais hirveesti lähteä juhannukseks mihinkään anopin mökille,mitä sitä nyt väkisin jos ei huvita vaikka sovittu kyllä jo oli..

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko miehes rapu?

On. :o Kui?

Tuo on ihan ravuille tyypillinen ongelma. Varsinkin rapumiehille ei tule koskaan kukaan nainen olemaan äitiä tärkeämpi.

Voi stna... Tää on varsinki viimeaikoina ollu kasvava ongelma ja ollaan muutenki jo vähän siinä ja siinä erotaanko...

Miehen mielestä minä olen kauhea tyranni, kun hän ei saa kayttää kaikkia perheen rahoja omiin matkoihinsa ja rajotan hänen harrastamistaan pariin kertaan viikossa. Ja kaiken kukkuraksi vaadin pari kertaa viikossa saavani käydä yksin 15min suihkussa... Ja olen itsekäs k-pää, kun en hyväksy suhdettaan äitiinsä tuollaisena...

Miehen mielestä minä olen kauhea tyranni, kun hän ei saa kayttää kaikkia perheen rahoja omiin matkoihinsa ja rajotan hänen harrastamistaan pariin kertaan viikossa. Ja kaiken kukkuraksi vaadin pari kertaa viikossa saavani käydä yksin 15min suihkussa... Ja olen itsekäs k-pää, kun en hyväksy suhdettaan äitiinsä tuollaisena...

Tsiisus. O_O

KIERTOON!

Onko miehes rapu?

On. :o Kui?

Tuo on ihan ravuille tyypillinen ongelma. Varsinkin rapumiehille ei tule koskaan kukaan nainen olemaan äitiä tärkeämpi.

Voi stna... Tää on varsinki viimeaikoina ollu kasvava ongelma ja ollaan muutenki jo vähän siinä ja siinä erotaanko...

Meneeköhän tuo jo henkisen väkivallan puolelle? :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmoita miehelle, että molemmat lapset lähtevät hänen mukaansa mökille ja sinä menet jo varatulle risteilylle jonkun ystäväsi kanssa. Kysy mitä haluaa tuliaisiksi. Mutta jos haluaa alkoholia/tupakkaa, niin pyydä kysymään ensin anopilta lupa saatko tuoda.

Jotain tämän tyyppistä meinasin kans kirjottaa.

Sano miehelles, että kasvaa aikuiseksi, jos aikuisen naisen kanssa mielii seurustella. Taikka hankkii sitten tasoistaan seuraa ;)

Sano miehelles, että kasvaa aikuiseksi, jos aikuisen naisen kanssa mielii seurustella. Taikka hankkii sitten tasoistaan seuraa ;)

no se oman tasoinen seura taitaa löytyä juuri omasta äidistä :D

Postimerkki perseeseen ja äidilleen. Ihan pysyvästi. Nyt on kyllä pakko sanoa että mitä sä tuollaisella miehellä teet.. Siinähän olisivat kaikki tyytyväisiä, mies saisi käyttää rahansa miten haluaa ja äitinsä saisi hyppyyttää pikkupoikaansa jatkuvasti mielensä mukaan. Voisi mieskin pikkuhiljaa herätä todellisuuteen että ehkä aikuisena ihmisenä on sittenkin siistimpi olla vaimon "tossun alla" kuin äidin :kieh:

Mies vaan kiertoon, vaikka eihän tuo mikään mies oikeesti kyllä olekaan. Voi sitten loppuelämänsä hyppiä äitinsä pillin mukaan, ilmeisesti tuo äiti - poika-suhde on hänelle täysin riittävä ihmissuhde vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmoita miehelle, että molemmat lapset lähtevät hänen mukaansa mökille ja sinä menet jo varatulle risteilylle jonkun ystäväsi kanssa. Kysy mitä haluaa tuliaisiksi. Mutta jos haluaa alkoholia/tupakkaa, niin pyydä kysymään ensin anopilta lupa saatko tuoda.

Jotain tämän tyyppistä meinasin kans kirjottaa.

Näin olisin tehnyt, mutta tiedän katuvani, jos näin pikkumaisesta syystä pilaan sujuvan täysimetyksen. Vauva siis vasta 5kk. :(

Esikoiselle anoimme korviketta ja olen ollut niin onnelinen, kun imetys onkin nyt mennyt kuin oppikirjoissa. Miehen mielestä tosin imetyksestä ei ole kuin riesaa, koska hän haluaisi jo laittaa vauvan yöhoitoon ja minä en. Ja menin muinoin siis sanomaan, ettei imetettävää yöhoitoon... :(

Se on miehen vakio-argumentti: minä olen niiiin kakara, minun pitää kasvaa aikuiseksi. Olen lapsellinen kun käsken työntämään äitinkuskaamiset sinne minne ei aurinko paista...

minkä takia miehes ottaa toisen lapsista mukaan? jätä miehes rannalle ruikuttaan ja ota joku kaveri mukaan!!!! on kyllä ihme mies sulla, kun ei oman perheen kanssa halua olla!!

Se on miehen vakio-argumentti: minä olen niiiin kakara, minun pitää kasvaa aikuiseksi. Olen lapsellinen kun käsken työntämään äitinkuskaamiset sinne minne ei aurinko paista...

joo, on ky ihmeellistä menoo mieheltäs.. Ei tuollasta ole järkee katsella. Mut loppupeleis, ei tyhmä oo se joka myy, vaan se joka ostaa.

Kai sinne mökille nyt oikeesti voi mennä ihan milloin vaan muulloin. Luulis nyt anopinkin ymmärtävän... Siirtävät sitä mökin siivousta ja te meette laivalle tai sitten siirrät sitä laivareissua. Mut älä nyt tuohon suostu!

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
joo, on ky ihmeellistä menoo mieheltäs.. Ei tuollasta ole järkee katsella. Mut loppupeleis, ei tyhmä oo se joka myy, vaan se joka ostaa.

No totta, on tässä tullut itseä ja omia valintojakin viimeaikoina kiiteltyä...

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Kai sinne mökille nyt oikeesti voi mennä ihan milloin vaan muulloin. Luulis nyt anopinkin ymmärtävän... Siirtävät sitä mökin siivousta ja te meette laivalle tai sitten siirrät sitä laivareissua. Mut älä nyt tuohon suostu!

Laivareissua en voi enää siirtää, kun maksoin sen jo ja siihen on alle viikko. Mökille olisi siis mentävä siivoamaan ennen juhannusta, jotta juhannuksena olisi siistiä. Olemme kyllä menossa edeltä, anoppi ukkoineen tulee vasta juuri jussina, mutta ei meidän / minun siivoukset näköjään rouvalle kelpaa.

Yhteistyössä