Kertokaa mielipiteenne tästä! (Mies ja anoppi...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tappi otsassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ukko tässä minua suututtaa. Anoppi on anoppi, en minä sille oikeen mitään voi. Miehestä se on kiinni, hänen se pitäisi valita kuka on tärkein. Ja suututtaa niin vietävästi, kun tiedän, että valitsee äitinsä. Suututtaa siis se, että olen tuollaisen miehen mennyt naimaan, että olen niin idiootti, etten ajoissa tajunnut ottaa jalkoja alleni. Prkl...

Voisihan sitä erota ja puhuimmekin jo siitä, mutta kun nyt on naimisiin menty ja perhe perustettu, päätimme vielä yrittää. Mutta ei se helppoa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja tappi otsassa:
Sovimme miehen kanssa lähtevämme ruotsinristeilylle lastemme kanssa. Varasin meille luksushytin kaikilla herkuilla, koska pienten lastemme takia joudumme sinne aika aikasin illalla jo vetäytymään. Ilmoitin miehelle matkan ajankohdan ja laitoin kalenteriin. Hänelle ajankohdalla ei ollut väliä, kunhan ei juhannuksena, koska silloin haluaa että lähdemme koko konkkaronkka miehen vanhempien kanssa heidän mökilleen.

Kaiken piti olla jo selvää, kunnes anoppi ilmoitti juuri risteilymme aikaan haluavansa mennä siivoamaan sitä mökkiä. Hän pääsisi sinne myös junalla ja bussilla tai omalla autolla, mutta häntä ei huvita itse ajaa. Joten mieheni pitäisi hänet viedä, ajomatka kun on vaivaiset 6 tuntia.

Miehen ratkaisu tähän oli, että hän lähtee 2v:n kanssa kuskaamaan äitiään ja minä ja vauva menemme yksin risteilylle.

Mitä mieltä olette?

Mä luulin, että mun mies on anopin tossun alla :o Aivan järjetöntä. Pistäppä kampoihin oikein kunnolla.

no, jos tuosta ei kerran sopua tule niin sinä menet yksin molempien lasten kanssa sinne risteilylle (tuskin 2v:lle on kivaa istua 6h autossa ) ja ET LÄHDE sinne mökille jussina vaikka miehes tekis mitä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
no, jos tuosta ei kerran sopua tule niin sinä menet yksin molempien lasten kanssa sinne risteilylle (tuskin 2v:lle on kivaa istua 6h autossa ) ja ET LÄHDE sinne mökille jussina vaikka miehes tekis mitä!!!

Harkitsin kyllä tätäkin... Vähän vaan jännittää kahden pienen kanssa lähteä ihan vieraaseen paikaan. Ja ottaahan se pattiin, kun ei yhtä pirun risteilyäkään voitu perheen kesken ilman riitaa ja hampaiden kiristystä tehdä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tää on varsinki viimeaikoina ollu kasvava ongelma ja ollaan muutenki jo vähän siinä ja siinä erotaanko...

Yhteinen hytti 2 v ja 5 kk lasten sekä erolla uhkailevan vaimon kanssa ei nyt kuulosta erityisen rentouttavalta lomalta?

Miehen ehdotuksessa on kyllä järkeä, risteilyllä voisit hemmotella itseäsi ja keskittyä imettämiseen samalla kun saisit lomaa miehen ja 2 v:n hoidosta.

Ukko saisi viettää laatuaikaa vanhemman lapsen kanssa ja samalla vaikka nukkua kunnolla.

Ukko tässä minua suututtaa. Anoppi on anoppi, en minä sille oikeen mitään voi. Miehestä se on kiinni, hänen se pitäisi valita kuka on tärkein. Ja suututtaa niin vietävästi, kun tiedän, että valitsee äitinsä. Suututtaa siis se, että olen tuollaisen miehen mennyt naimaan, että olen niin idiootti, etten ajoissa tajunnut ottaa jalkoja alleni. Prkl...

Voisihan sitä erota ja puhuimmekin jo siitä, mutta kun nyt on naimisiin menty ja perhe perustettu, päätimme vielä yrittää. Mutta ei se helppoa ole.

Miksi appiukko ei kuskaa anoppia mökille siivoamaan? Aivan järjetön kuvio...

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Tää on varsinki viimeaikoina ollu kasvava ongelma ja ollaan muutenki jo vähän siinä ja siinä erotaanko...

Yhteinen hytti 2 v ja 5 kk lasten sekä erolla uhkailevan vaimon kanssa ei nyt kuulosta erityisen rentouttavalta lomalta?

Miehen ehdotuksessa on kyllä järkeä, risteilyllä voisit hemmotella itseäsi ja keskittyä imettämiseen samalla kun saisit lomaa miehen ja 2 v:n hoidosta.

Ukko saisi viettää laatuaikaa vanhemman lapsen kanssa ja samalla vaikka nukkua kunnolla.

"Erolla uhkaileva vaimo"? Ei se kyllä ihan noin menny...

Lomaa miehen hoidosta :D

lähtisin hyvällä kaveriporukalla, mies hoitakoon lapset ja anopin. anoppi käyttää kyllä miestäs hyväksi ku tietää ettei kieltäyvy. mie oisin jo soittanu anopille ja sanonu jotaki muutaku ylistäviä asioita hänestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joko ap olet päättäny, mitä teet? joko näytit miehellesi tätä ketjua?

Ei tässä oikein mitään ole päätetty... Nyt on niin isot asiat jo ilmoilla, että ei tuosta noin vaan saada sopua aikaseks. :(

Ketjua en edes jaksanut näyttää, tuntuu ihan yhdentekevältä.

Sen kyllä miehelle sanoin, että kun päättää kumman matkaan lähtee, ei ole kyse vain yhdestä reissusta, vaan koko elämästä. Painotin kyllä, etten sano sitä kiristääkseni, vaan koska en enää jaksa samoista jutuista jatkossa riidellä...

Meillä anoppi pyysi mieheltäni lapseemme liittyvää asiaa minkä minä olin anopilta jo aiemmin kolme kertaa kieltänyt. Harmitti tuollainen kieroilu, joten soitin anopille ja kysyin kohteliaasti että jäikö asiassa jotain epäselvyyttä kolmen kieltoni jälkeen. Tämän jälkeen anoppi on käyttäytynyt paremmin.

Yhteistyössä