kertokaa mielipiteenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
En tiedä onko kyseessä keskenmeno vaiko voisiko raskaus vielä olla mahdollinen? mun normaali kierto on aina ollut 29-34, ei ikinä lyhempää. nyt tein mammaksi.fi erittäin herkän testin jo kp 25 koska epäilin vahvasti raskautta ja sain juuri ja juuri erottuvan haamuviivan. seuraavana aamuna eli eilen kp26 sain hieman vahvammen haamun, mutta sitten iltapäivällä alkoi vuoto,ensin vähäistä tuhruttelua ja illalla hiukan runsaampana. Tein tänään aamulla vielä tastin ja viiva on ehkä ihan hiukan selkeempi haamu kuin eilen. Vuoto tulee edelleen ja yöllä oli aika paljon menkka polttoja, mitä mulla harvoin yleensä on. Mulle on ennenkin tullut erittäin varhaisia keskenmenoja eli kemiallisia raskauksia, mutta vuoto on aina ollut pari päivää myöhässä ennen kuin "menkat" ovat alkaneet. Mitä mieltä te olette, onko kellään ollut samaa tilannetta, mikä on ollut loppu tulos?

Sanoisin,et kannattaa käydä ihan lääkäris tarkistamas tilanne. Ei sitä kannata kotona tollee arvailla mistä on kyse.

Sen vielä lisään,että ko mulla oli km joskus ni se alko ihan sillä et sattu pirusti mahaan ja sitte tuli iso vuoto ja "ryminällä". Ihan siis selkeesti erilainen ko mikään muu vuoto mitä ikinä ollu. En kyllä tie noista jos sulla on ennenki ollu tommosia aikasia keskenmenoja et millasia ne sitte on et en osaa siihen sanoa mitään..

Yhteistyössä