A
auttakaa:(
Vieras
mulla on... meillä on lapsen isän kanssa hovissa riita lapsen asumisesta. ollaan käyty vanhemmuudenarvioinnissa ja psykologinluona...ja ym,muut sossun jutut et kumpi on parempi vanhempi. kuulemma minulla äidillä on enemmän lapsen kanssa kehittämis tarpeita:O. isä on valehdellut ja kietonut sossut ym,muut viranomaisert pikkusormen ympäri. minä olin vain totuuden mukainen ja kuulemma komennan voimattomasti lasta. en kehdannut huutaa tai olla edes kovin normaalisti kun se psykologi teki testejä. sanokaapa että jos isällä on paremma6t paperit eli swe on muka lapsen edun mukainen niin varmaan sit hävi´än oikeuden? en käytä lainkaan alkoholia,meillä normaali arki rytmit ym. uusi(olen ollut jo naimisissa 1,5v)mies on töissä.siisti koti. muuten lapsilla hyvä olla. minulla siis vielä 2muuta lasta. mutta tämä 4v on toiselle. soskut päätynyt lähinnä siihen ratkaisuun myös etä isä on senkin takia parempi koska minä en halua olla yhteydessä lapsen isään ja lapsen isä haluaisi olla minuun. koskaan ei ole ollut 4vuoden aikana. neuvokaa,mitä voin tehdä että olisi etes jotkut mahdollisuudet voittaa