Kertokaa miksi mulla on niin paha olla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja clivia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

clivia

Vieras
Mun on pakko vetää tietyt asiat viranomaisten kautta koskien lapsien asioita.
Olen eron jälkeen kohta kuusi vuotta koittanut vaan sopia ja luovia,nyt mua on neuvottu neljästä eri viranomaistahosta että mun pitää hoitaa asiat virallisia teitä,kun narsistin kanssa ei voi sopia.
SIltikin mulla on paha mieli,huolimati siitä miten mua on kohdeltu,onhan hän kuitenkin lasten isä.
MIks mun pitäis ajatella häntä kun ei hänkään ajattele mua tai lapsia.
MIks mulla on niin paha olla :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Siksi koska miehelläsi on lmeisesti vieläkin "ote" sinusta.Todellakin narsistin kanssa ei auta kuin selkä seinää vasten.
Varmaan olet oikeassa,eilenkin taas soitti ja haukkui mut pystyyn,oli sanonut lapsillekkin et teillä on niin paska ja itsekäs äiti ja se on huono ihminen.
Jotenkin mä aina jaksan toivoa että se muuttuis,yhä vielä eronkin jälkeen,vaikka lapset oireilee ja kaikki puhuu puolestaan että se muuttuu vaan hullummaksi ja röyhkeämmäksi.
Ja kyse ei ole siitä että mulla olis häntä kohtaan tunteita,mä en vaan jaksais tapella aina ja aina,nyt on 19 vuosi menossa,haluaisin vaan elää rauhassa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:
Siksi, että sut on kasvatettu välittämään KOSKA OLET NAINEN!

Usko pois, se on se syy! Ei miehet välittäis pätkän vertaa, mutta nainen välittää vaikka toinen olis mikä pas*a! MIKÄ MEITÄ VAIVAA?!!?!?

Voi olla juu.
Ehkä se on sitä läheisriippuvuutta ja hoivaviettiä minkä itsessäni tiedostan.