Kertokaa miltä tuntui kun kohtasi Sen Oikean ensimmäistä kertaa? Netissä/livenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joku vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joku vain

Vieras
Kertokaa.. tiesikö sen heti? Olenko ihan pöhkö, kun alusta saakka olen tuntenut niin. En ole stressannut mistään, en hermoillut mistään, olen vain ajatellut että nyt ei ole enää kiire minnekään eikä ole mitään hätää.
Vaikka en oledes tavannut häntä vielä..
Olenko ihan kumma?

Sen taisi tietää... Mä olin ihan puupalikalla päähänlyöty sen edessä ja en tiennyt miten pitää jalkoja ja poltin monta sikaria putkeen ja otin jopa drinkin kun vapisi muuten jännityksestä. Meillä oli netissä sovittu treffit ja toi tapahtui kun näimme lopulta. Mä en ollut nähnyt koko miehestä muuta kuin ton mun profiilissa olevan inttikuvan ( nuori versio miehestäni ) ja se ei ollut nähnyt yhtään kuvaa musta. Mutta netissä meidän kemiat toimi niin hyvin että mies oli jo mun jokaisessa seksifantasiassa ennen kuin näin koko miestä :D
hehee! En hakenut silloin seurustelukumppania.. vaan hain rakastajaa..

Lisäys: Ei me silti eka treffeillä menty pidemmälle.. taisi olla kolmas kerta kun toden sanoi :D. Olisin tosin voinut syödä ton elävältä .. mutta hää on herrasmies ja ei käyttänyt mun heikkoja hetkiä nopeaan etenemiseen.

Kyllä sen heti "tiesi", että tuo tyyppi on se, jonka haluan.. Mutta valitettavasti se ei ollutkaan niin yksinkertaista - tyyppi olikin naimisissa. Elämä heitti muualle Suomeen...

Vuosia meni, ennenkö seuraavan kerran aivan sattumalta kohdattiin, entisellä kotipaikkakunnalla. Tyypillä olikin ero vireillä. Siitä se sitten lähti... Elämän rakkaus :)

Alkuperäinen kirjoittaja Joku vain:
Kertokaa.. tiesikö sen heti? Olenko ihan pöhkö, kun alusta saakka olen tuntenut niin. En ole stressannut mistään, en hermoillut mistään, olen vain ajatellut että nyt ei ole enää kiire minnekään eikä ole mitään hätää.
Vaikka en oledes tavannut häntä vielä..
Olenko ihan kumma?

Et. Meillä sama juttu. Tiesin vain heti, että tuossa se ihminen on. Kirjoittamalla joutuu paljastamaan itsestään enemmän, siksi sitä voi tajuta toisesta paljonkin asioita tapaamatta. Nyt muutaman vuoden jälkeen ollaan onnellisia vanhempia ja ymmärretään toisiamme paremmin kuin hyvin:) Yhä.

Jostain syystä ekan katseen ja hymyn jälkeen mun ajatus oli, että se on siinä... Varmahan sitä ei voinu olla kun oli vielä siihen aikaan aika pettyny miehiin, mutta pari vuotta oltu nyt ja aina ihanampaa on kun toisen tuntee jo paremmin...

Ihania tarinoita teillä :)
Tuliko teille heti sellainen olo, että ei oo enää mitään hätää?
Mä vaan ihmettelen omaa suhtautumistani kaikkeen.. kun en tosiaan enää hätäile enkä mitään. Ollaan vasta sovittu ekat treffit, ja ennen niitäkään musta ei oo tuntunut siltä että juu vai ei. On vaan ollut sellainen olo että ei enää mitään hätää eikä mitään kiirettä minnekään..

Alkuperäinen kirjoittaja ap ihmeissään:
Ihania tarinoita teillä :)
Tuliko teille heti sellainen olo, että ei oo enää mitään hätää?
Mä vaan ihmettelen omaa suhtautumistani kaikkeen.. kun en tosiaan enää hätäile enkä mitään. Ollaan vasta sovittu ekat treffit, ja ennen niitäkään musta ei oo tuntunut siltä että juu vai ei. On vaan ollut sellainen olo että ei enää mitään hätää eikä mitään kiirettä minnekään..

No ei, kun mulle tuli kauhea hätä, sitoutumiskammoinen kun olin :laugh: Mutta onneksi mies kesti kaikki oikkuiluni.. Nykyään ihmettelen, miten rakkaus voi kasvaa päivä päivältä. Jo monta vuotta oltu yhdessä, voikohan joskus tulla rakkaudesta niin täyteen, että räjähtää?

Joo, kyllä mä myös tiesin heti kun sattumalta tavattiin, että toi lähtee mun matkaan. :D Ja ihan hyvin se on tavoillekkin oppinut, mitä nyt tänään viiden vuoden avioliittovuoden jälkeen jätti_edelleen_puurokattilan kuivumaan tyhjänä hellalle! :o

Kaippa sen huomaa ja tuntee että tuo on se oikea.

Me nähtiin ekan kerran syksyllä kouluvuoden alussa. Kummatkin liikkui eri porukoissa, mieheni koulun "gangsta"-porukassa (ei kumminkaan mitään kovin typerää tekeviä, ainakaan koulussa). Joululomalla mieheni oli miettinyt että tuleeko edes takaisin vai lopettaako niinkuin kaverinsa. Tuli kuitenkin.

Itse olin kämppis yhden tuohon porukkaan kuuluneen tytön kanssa ja siltä kysyin että seurusteleeko tuo "xxxx" nykyään kenenkään kanssa. Ei kuulemma. Jonkun ajan päästä mies ja sen kaveri pyysi mua ja kaveriani röökille, en suostunut sinne röökialueelle mutta sanoin että voidaan lähtee kävelylle ja röökille muualle. Röökialueella polttavien (ala-ikäisten) kotiin ilmoitettiin siitä ja en halunnu kärtsätä =)

Kävelin sitten "xxxx" kanssa yhelle puistolle liukumäen alle istuun ja jutteleen. Heti pystyttiin jutella kaikesta, kipeistäkin asioista joista ei voinut puhua edes parhaimmille kavereillekkaan.

Koulun reksi otti mut "puhutteluun" kun oli huolissaan kun oon sellaisen pojan kanssa alkanut seurusteleen... (oon ollu vähä piilopahis)

Tuosta ajasta pian 9 vuotta... Muutaman kerran MEINATTIIN laittaa poikki. Mutta... naimisissa ollaan oltu 6 vuotta ja kolme ihanaa lasta. Normaalia perhe-elämää vietetään. Toisia rakastetaan edelleen älyttömän paljon!!

Yhteistyössä