kertokaa minulle miltä "oikea"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo

Vieras
orgasmi tuntuu?tiedän että vähän omituinen kysymys, mutta itse en ole sitä koskaan kokenut ja haluaisin tietää miltä tuntuu ennen kyseistä orgasmia ja mistä tietää milloin se on tulossa jne?
en siis tarkoita sormipelillä tai kielellä saatua vaan ihan oikeaa, jonka aika harva saa.
minulla tulee sellainen todella ärsyttävä tunne alapäähän ja sitten tuntuu että pissa olisi tulossa housuun ja sitten yritän jo lopettaa hommat koska tunne on mitä ärsyttävin, onko tuo normaalia?

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
orgasmi tuntuu?tiedän että vähän omituinen kysymys, mutta itse en ole sitä koskaan kokenut ja haluaisin tietää miltä tuntuu ennen kyseistä orgasmia ja mistä tietää milloin se on tulossa jne?
en siis tarkoita sormipelillä tai kielellä saatua vaan ihan oikeaa, jonka aika harva saa.
minulla tulee sellainen todella ärsyttävä tunne alapäähän ja sitten tuntuu että pissa olisi tulossa housuun ja sitten yritän jo lopettaa hommat koska tunne on mitä ärsyttävin, onko tuo normaalia?

Tuota... kyllä se klitorisorgasmikin (kielellä, sormilla, seksilelulla aiheutettu...) on ihan oikea! =)

Mutta tuo mitä kuvailit, ei minusta kyllä kuulosta orgasmille. Mä tiedän orgasmin olevan matkalla, kun ensin alkaa kihelmöimään jalkapohjia, siitä kihelmöinti liikkuu ylöspäin, tulee järjetön mielihyvän tunne tietysti pimppiin mutta myös koko kehoon... se tavallaan sykkii, aina vaan voimakkaammin, kunnes laukeaminen tapahtuu ja tulee sellainen järjetön mielihyvä ja helpotus... en oikein osaa paremmin kuvailla...

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
mutta haluaisin nyt tietää orgasmista jonka saa yhdynnässä, siis g-pisteen kautta

Lämmin aalto voisi olla oikea sana, hiukan pitää haukkoa henkeä, se nousee tuolta vatsanpohjasta koko kroppaan, kestää ja kestää.. Hyvä tunne ;)

Mielenkiintoista.

Se kun tuntuu aina vähän erilaiselta; joskus se on aaltoilevanhyvä, joskus taas raju kuin aivastus.

Mutta siis onhan siinä (onhan?) se hetki, juuri ennen kuin se alkaa, jolloin tunne on samantyylinen kuin pisihädässä ja sen pitää vaan antaa tulla ja unohtaa estelyt.

Vai eikö? :/ Outoo...

Yhteistyössä