Kertokaa minulle mitä ajatella..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utopia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utopia

Vieras
Varoitus: tämä koskee seksiä. Jos et kestä kys. aihepiiriä, siirry seuraavaan ketjuun, kiitos.

Meillä on miehen kanssa pitkä suhde takana, lähemmäs 10 vuotta. Lapsen synnyttyä 4 vuotta sitten meillä alkoi olemaan ongelmia sängyssä, minä kaipasin rajumpaa kosketusta kuin mihin mies pystyi. Pyysin ja anelin häntä tekemään minulle asioita, mutta hän meni lukkoon ja sanoi ettei vaan pysty. Ymmärsin tämän ja pakotin itseni unohtamaan nuo "inhottavat" jutut...

Tänään mies kysyi mitä mieltä olisin siitä että hän hakisi jonkun ulkopuolisen ja leikkisi tämän kanssa s&m-juttuja. Koska minä en ole tahtonut edes kokeilla noita sen jälkeen kun sain "turpiini" aiheesta (= tulin torjutuksi aiemmin), hän jäi kaipaamaan joitain juttuja ja nyt pohdiskeli ääneen tarpeensa tyydyttämistä. Minulta loppui happi ja pakenin makkariin, jossa kirjoitan tätä.

Niitä ajatuksia, kiitos.

Kiitos. Ongelma on siinä että minä en nykyään edes tahdo mitään rajumpaa ja on totta että mies taas tahtoisi. Pelko torjutuksi tulemisesta on pahana ja olen kokenut oloni turvattomaksi miehen kanssa jo muutaman vuoden. Nyt kaduttaa että koskaan edes pyysin miestä tekemään mitään...ehkäpä tämä olisi vältetty sillä.

Ymmärrän että mies on itsekäs eläin noin yleistettynä mutta tunnen oloni vihaiseksi koska itsekin olen luopunut useammasta jutusta perheemme hyväksi (yksi oli juuri tuo s&m-touhu) ja mies vaan möläytti ääneen että mitä jos...

sais olla ex-mies.... todennäköisesti pian on jo toteuttamassa juttujaan jos noin pitkällä ajatukset menee et sulle möläyttää!!!! sano et tee mitä tykkäät, mut oota ensi et sä oot saanu tavaras uuteen asuntoon!!

Tämä on niin naurettavaa...onhan miehellä tietenkin tarpeensa mutta ajavatko ne oman perheen edelle?? Pahinta on että suunnitteli jos hankkisi sen toisen osapuolen eräästä tapahtumasta, jossa petti minua monta vuotta sitten. Tuntuu kuin kaikki menneisyyden paska oli läiskäisty naamalle.

Siis OLISI eikä "oli"...

En keskustele nyt miehen kanssa koska tämä leikkii lapsemme kanssa ja minä en saa kunnolla henkeä. Kun lapsi on nukkumassa, voin puhuakin.

En tiedä miksi en tahdo kokeilla uudestaan, pääsyy on varmaankin se että tulin jo torjutuksi aiemmin. Toiseksi syyksi veikkaan sitä etten koe miestäni tippaakaan kiihottavana, seksistä on tullut vaikeaa pakkopullaa. On puhuttu, puhuttu ja puhuttu, minä en saa sanotuksi mistä tykkään koska mikään ei oikein tunnu miltään ja mies taas tahtoisi mm. suihinottoja päivittäin. En ole ottanut suihin useampaan kuukauteen, ajatuskin tekee pahaa.

Jäin miettimään tuota että toteuttaakohan juttunsa...löysin miehen kännykästä kuvan eräästä työkaverista, kuva näyttää siltä ettei kohde välttämättä edes tiedä kuvauksesta. Mies väittää että kuvassa oleva työkaveri teki niin hauskan ilmeen että piti saada kuva...mutta siitä tuli huono. Kuvaa ei ole kuitenkaan poistettu vieläkään. Huomasin myös että minusta otetut "rohkeat" kuvat ovat kadonneet, tilalla on vain tisseistäni otettu ja siinäkään ei ole tiedostonimeä kuten ennen. Ja joo, ihan luvan kanssa selailin niitä kuvia kännykästä koska etsin lapsestamme erästä kuvaa.

Nostan, happi loppuu edelleen.

Kaksi päivää sitten päätimme että yritämme jatkaa yhdessä ja "katsoa tilannetta uudestaan jouluna". Syy asumuseroon (kyllä, mies olisi tahtonut jatkaa seurustelua) erilaiset elämäntavat ja ärsyyntyminen toisen tavasta tehdä asiat. On petetty olo, siis eikö tässä nyt pitänyt odottaa vielä ennenkuin alkaa tuollaisia siirtoja miettimään..?

Yhteistyössä