Kertokaa minulle yksikin hyvä syy miksi toisten lapsista pitäisi tykätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmiset on erilaisia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmiset on erilaisia

Vieras
Tai ylipäätään lapsista? Minusta ihmiset jotka sanovat suoraan, että eivät pidä lapsista ovat rehellisiä ja minusta se on ihan ok. Minulla on useita ystäviä, jotka sanovat, että eivät pidä lapsista. Vaikka minulla on kaksi, pientä ja ihastuttavaa naperoa niin en todellakaan pakota heitä tykkäämään minun lapsistani, vaan silloin kun nähdään puhutaan eri asioista ja en hehkuta lapsistani tai puhu ollenkaan heistä näille kavereilleni. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tuputtaa lapsiasioita ihmiselle joka ei jaksa niitä kuunnella.

kuten olen ennekin tänne kommentoinut: en ole ikinä pitänyt kenekään toisen lapsista kuin omistani. muitten lapset on vain kerta kaikkiaan rumia ja luotaantyöntäviä. vaikka oisivat kummilapsia, aivan sama.

eikä minulla tosiaankaan ole tarvetta päteä lapsillani tai heidän osaamisillaan.

Minä taas oon aina pitäny kaikista lapsista mutta sen jälkeen kun oma synty niin mua rupes muiden "kakarat" ärsyttämään ihan suunnattomasti....tätä en kylläkään näytä muille tai sano....

Ei kai muut olekaan sitä mieltä kuin exät joiden kullannupuista isän uusi puoliso ei pidä. Yleensä ihmiset kyllä ovat sitä mieltä, ettei kaikista lapsista (kuten ei aikuisistakaan) voi tai tarvitse pitää.

Pieni on sen äidin syli johon vain omat lapset mahtuvat. Kansojen sivistystasoa tiemmä paljolti mitataan sillä, miten suhtautuu pienempiin ja heikompiin, pätenee myös yksilöihin. Toivottavasti teidän lapsiinne kaikki muut vanhemmat suhtautuvat aivan yhtä vihamielisesti kuin te muiden lapsiin.

En minäkään tykkää toisten kakaroista, ole koskaan tykännytkään, enkä tule tykkäämäänkään. Kavereiden lapset meni vauvoina ja pari ekaa vuotta, mutta nyt isompina ja koululaisina ovat lähinnä ärsyttäviä...

Mulla on myös yks kaveri, joka ei lapsista pidä eikä niitä itse halua, eikä se meidän ystävyyttä ole kaatanut, eikä kaada B)

Ei kaikista tarvitse pitää, mutta koska olemme kaikki ihmiset samanlaisia ja samanarvoisia, meitä erottaa toisistaan vain se mitä teemme ja miten käyttäydymme. Toivottavasti se käytös on kunnioittavaa ja kaunista.

Alkuperäinen kirjoittaja jfc:
Pieni on sen äidin syli johon vain omat lapset mahtuvat. Kansojen sivistystasoa tiemmä paljolti mitataan sillä, miten suhtautuu pienempiin ja heikompiin, pätenee myös yksilöihin. Toivottavasti teidän lapsiinne kaikki muut vanhemmat suhtautuvat aivan yhtä vihamielisesti kuin te muiden lapsiin.

eihän kukaan ole puhunut vihamielisesti suhtautumisesta, vaan siitä, että aina ei tarvitse lasten olla keskipiste, varsinkaan jos toinen on ilmaissut asian selkeästi että ei pidä lapsista. Silloin myös hänen mielipidettään tulee kunnioittaa. Silloin on suuri sydän.

Ei täydy pitää väkisin, mutta kertoohan se jotain jos ei ihmisistä pidä yhtään...

Eihän se mitään rakkautta tarkoita, mutta kyllähän kanssaihmisistä tulisi jollain tavalla välittää... vai???

Yhteistyössä