kertokaa mitä nyt pitää tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen raskaana mutta haluan keskeytyksen. Mitä nyt pitää tehdä? Yritin googlettaa mutta aika huonolla menestyksellä... Voinko siis varata yksityiseltä ensin ajan, joka siis tekee mitä? Kyselee vain vai ottaako jotain näytteitä vai? Pyydänkö siltä lähetteen sairaalaan ja varaan taas itse ajan sieltä sairaalasta? En oikeasti jaksa, oksennan 24/7 ja töissä pitäis käydä jne, eikai tuo toimenpide aika voi venyä kovin pitkälle? en jaksa :(

mennöö neuvolaan ja sanoo että haluaa tappaa vauvansa niin saa lääkärin kautta lähetteen aborttiin.
noin minä ainakin toimin ja nyt ei tule sitäkään pentua julmaan maailmaan.

hyvä aloittaja onko jatkuva pahoinvointi ainoa peruste saada keskeytys?? Kuinka pitkällä olet jo viikoilla?

Ennenkuin teet mitään hätiköityä, juttele miehesi, ja neuvolan terkkarin kanssa. töistähän saat sairaslomaa helpostikin kerran olet raskaana. Mieti tarkkaan, se on päätös joka vaikuttaa koko loppuelämääsi.

kukaan ei toisen puolesta voi päättää, vain sinä ...

hyvä aloittaja onko jatkuva pahoinvointi ainoa peruste saada keskeytys?? Kuinka pitkällä olet jo viikoilla?

Ennenkuin teet mitään hätiköityä, juttele miehesi, ja neuvolan terkkarin kanssa. töistähän saat sairaslomaa helpostikin kerran olet raskaana. Mieti tarkkaan, se on päätös joka vaikuttaa koko loppuelämääsi.

kukaan ei toisen puolesta voi päättää, vain sinä ...

Ei tietenkään ole ainoa peruste, mutta en halauisi nyt hakea sairaslomaa pahoinvointiin ja mennä sitten tekemään keskeytyksen. Pitää pystyä olemaan töissä mutta oksennan valehtelematta puolen tunnin/tunnin välein. öisinkin muutamia kertoja ja tämä on todella raskasta. Haluaisin että saisin ajan mahd pian mutta voiko siihen siis mennä vielä viikkoja? Nyt on viikkoja kait jotain 6-7.

on myös olemassa apuja pahoinvointiin... keskeytyksen saa viikkoon 20 saakka. mutta tarvii niin pitkällä ollessa, olla jo todella hyvät perustelut.
voimia sulle.... toivottavasti saat mielenrauhan ja paremman voinnin teit kummin tahansa..

Yhteistyössä