M
M
Vieras
Haukutte täällä ihmisiä jotka voivottelevat tyttöjä kun samanaikaisesti syyllistytte itse samaan asiaan toisinpäin! Hei miettikää vähän mitä sanotte!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aika naurettavia ne jotka säälivät pelkkien tytttöjen vanhempia. Pyyhin persettäni tuollaisten ihmisten mielipiteillä ja toivon edelleen saavani pelkkiä tyttöjä. B)
Alkuperäinen kirjoittaja M:Haukutte täällä ihmisiä jotka voivottelevat tyttöjä kun samanaikaisesti syyllistytte itse samaan asiaan toisinpäin! Hei miettikää vähän mitä sanotte!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mua ärsytti myös se, kun se neljäs olikin erisukupuolta. Itsekin toki toivoin tyttöä 3 pojan jälkeen, mutta ärsytti joidenkin ihmisten se suuri ylistys tytön puolesta, kun loppujen lopuksi itselle olisi ollut ihan sama kumpaa sukupuolta oli.
Alkuperäinen kirjoittaja miten vain:Ei sillä väliä ollut, kiva kun on molempia yhet. Kummassakin ne omat juttunsa mitä opeteltava kun kasvavat, mutta toisaalta toinen tyttökin olisi ollut ihan yhtä toivottu, isäkin keksi ihanan nimen. Sitten olisimme saattaneet ajatella sitä kolmatta, mikä nyt todennäköisesti ei tule sitten tapahtumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Ööh.. sanoisin suorat sanat torveloille, varmaankin.
Meillä tyttö ja poika, ja pojan syntyessä moni kyllä sanoi että kävipä teillä tuuri kun saitte nyt pojan tai että onpa hyvä että on molemmat nyt.. mä ainakin sanoin ihan suoraan, että meille oli aivan sama kumpia ovat, että tuollaiset ommentit ovat hönöjä ja että isosiskon kuullen on aika törkeää ihastella, että onpa hyvä kun tuli nyt poika!
Alkuperäinen kirjoittaja Meille:ollaan kovasti säälitelty sitä, että meillä on "vaan" kolme poikaa. Kaikki kyselevät, koskas te sen prinsessan teette jonon jatkoksi. Mä oon vaan virnuillut takaisin, en ole viitsinyt sanoa, että meillä ei ole aikomustakaan hankkia enää enempää lapsia. Siinähän sukulaiset ja tuttavat odottavat sitä pikku prinsessaa...:kieh:
ps. Suurin osa onnitteluista kolmannen poikamme syntymän jälkeen alkoi näin: "Voi, ette sitten vieläkään tyttöä saaneet, ensi kerralla sitten!" Mua suututti, suututti todella. Meillä kun oli ihan sama mitä sukupuolta lapsemme ovat, me halusimme nimenomaan lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:Kun kerran itse tiedät olevasi 100 % onnellinen lapsistasi, niin kannattaako korvaa lotkauttaa moisille höpinöille. Sanot vaan, että ai jaa, meistä meillä on maailman ihanin perhe juuri tällaisena, yhtään lasta en vaihtaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:en mä tiiä, mut jos on 4 poikaa niin on se kuitenkin aika coolia ja arvostetumpaa kuin olis vaan tyttelöitä, se mua kävis jo sääliks ja kovasti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aikuiset osaa olla tosi ilkeitä. Tai sitten ajattelemattomia. Mä voisin ryhtyä kummiksi sille neljännelle pojalle ja hemmotella sen pilalle :kieh:
Meidän neljättä ei ainakaan kukaan edes noteerannut, kun oli vielä 'se neljäs poika'. Alkujaankin sukulaisista yms. kaksi olisi riittänyt, kolme on ollut liikaa ja neljättä ei vaan enää käsitä. Meistä nuo kaikki vaan on niin omia =)
Alkuperäinen kirjoittaja ylp:Musta on jotenkin hienoa, kun perheessä on monta samaa sukupuolta olevaa lasta. Jotenkin upeaa, kun on vaikka neljä poikaa tai viisi tyttöä. Vau! Taisin lukea pienenä liikaa "Pikku naisia" -kirjasarjaa.Mulla on itselläni tyttö ja poika ja sekin on tietysti hienoa, mutta ihan yhtä hienoa olisi ollut vaikka he olisivat samaa sukupuolta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja miten vain:Ei sillä väliä ollut, kiva kun on molempia yhet. Kummassakin ne omat juttunsa mitä opeteltava kun kasvavat, mutta toisaalta toinen tyttökin olisi ollut ihan yhtä toivottu, isäkin keksi ihanan nimen. Sitten olisimme saattaneet ajatella sitä kolmatta, mikä nyt todennäköisesti ei tule sitten tapahtumaan.
niin mutta vastasitkohan nyt ollenkaan tähän alkuperäiseen kysymykseen minkä esitin? ainakaan en löytänyt vastausta.
Miksi susta on "kiva kkun on molempia yhet"?
ajatteletko ettei saman sukupuolen edustajilla olisi ollut "ne omat juttunsa kun kasvavat" vai voiko pojat niputtaa kuten tytökin että toimintaohjeita on lasten kanssa kaksi vaihtoehtoa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aikuiset osaa olla tosi ilkeitä. Tai sitten ajattelemattomia. Mä voisin ryhtyä kummiksi sille neljännelle pojalle ja hemmotella sen pilalle :kieh:
Meidän neljättä ei ainakaan kukaan edes noteerannut, kun oli vielä 'se neljäs poika'. Alkujaankin sukulaisista yms. kaksi olisi riittänyt, kolme on ollut liikaa ja neljättä ei vaan enää käsitä. Meistä nuo kaikki vaan on niin omia =)
Alkuperäinen kirjoittaja ylp:Musta on jotenkin hienoa, kun perheessä on monta samaa sukupuolta olevaa lasta. Jotenkin upeaa, kun on vaikka neljä poikaa tai viisi tyttöä. Vau! Taisin lukea pienenä liikaa "Pikku naisia" -kirjasarjaa.Mulla on itselläni tyttö ja poika ja sekin on tietysti hienoa, mutta ihan yhtä hienoa olisi ollut vaikka he olisivat samaa sukupuolta.