kertokaa mulle että miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
miksi naiset
-"joutuvat" ajelemaan sääri- ja kainalokarvansa?
-kärsivät menkoista?
-yleensä (?) joutuvat hoitamaan ehkäisyn=pillerit tai härveleitä sisuksissa?
-kantavat lasta 9kk sisällään kärsien hurjat hormonimyrskyt?
-synnyttävät?
-"joutuvat" jonnekin lähteissään laittamaan hiukset ja meikkaamaan?
-ovat automaattisesti surkeita kuskeja= "reikä ratissa" ?
-ovat niitä kodin hengettäriä,siivoavat,pyykkäävät,imuroivat,hoitavat lapset jnejnejne?
-ovat miesten mielestä harvinaisuuksia jos osaavat lyödä vasaralla naulan lankkuun,vaihtaa autoon öljyt tms?

listaa vois jatkaa loputtomiin :D
että näinkin fiksuja täällä mietin kun kuulin tänään erään miespuoleisen suusta kommentin: ei se synnytys ja raskaus,mutta se armeija :laugh: :headwall: :kieh: |O :D

(älkääkä ottako tota listaa liian vakavasti ja takertuko pikkuseikkoihin :D)

jaa... mä voisin ainakin todeta sen, että mun mies lihoi sekä armeijassa (laivastossa) että raskausaikana yhtä paljon... Tais se synnytys ottaa silläkin kaikkein kovimmalle kun makas pari päivää migreenissä kotona sen jälkeen :D :whistle: ;)

mä olenkin sitten harvinaisuus :saint:
Mä osaan vaihtaa renkaankin, mutta ei sitä ajokorttia ole mutta liikenne säännöt kyllä osaan.

Ei miehet edes selviytyis moisista asioista. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
siksi että emme olisi samanlaisia kuin miehet,karvaisia ja säälitäviä :o
:laugh: Tässäpä oli hyvä vastaus. Mitä tuohon ehkäisy juttuun, niin hetki sitten luin jostain, miten miesten ehkäisypillerien tutkimus keskeytettiin. Syynä oli se, että miehet eivät suostuisi ottamaan niitä mahdollisia sivuvaikutuksiea, painonnousua, mielialan vaihtelua , haluttomuutta ja päänsärkyjä. Eli kaikkia niitä joita naiset ovat pillereistä saaneet vuosikaudet. :/ Ainut juttu, mikä minua naisena olemisessa ketuttaa on juuri to ehkäisyjuttu. Synnytyksen jälkeenkin, olen ollut sitä mieltä, että miesparat, jäävät kaikesta onnesta paitsi. Eikä mulla ollu mitkään kivuttomat synnytykset. Ihan työtä ja tuskaa kuin muillakin naisilla.

en mä halua olla karvainen, ja olen kyllä monille ukon kavereillekkin sanonut kaapin paikan jos tarpeen on... tuosta vaan naulan lankkuun lyömisestä tuli mieleen että on jotkut mies puoleiset kummastelleet kun remontoitiin tätä kotia että "*****" nuo hommat on tehnyt, niin mun ukko kulta ylpeenä että joo-o!
synnytystä/sektiota ei mies kestä
raskautta ei mies kestä
ja mä en ole ainuttakaan meidän autoa rutannut mitenkään, mies kylläkin peruutellut jos minnekkin...
ehkäisyssä valta on pitkälti naisilla... meillä ei ole kyllä juuri ehkäisty mitään, toivottu ja odotettu sitäkin enemmän
ja plussana: saa luvan kanssa sutata naamaansa ;) (meikkaus)

armeija juttuja PITÄÄ NAISEN KUUNNELLA SIKSI; ETTÄ MIES KOKEE OLEVANSA EDES JOSSAIN LYÖMÄTÖN... vuodesta toiseen... mutta kun ne akat on sinnekkin mennyt...

Mie oon ainakin 100 kertaa mieluummin nainen kuin mies, kauniimman sukupuolen edustaja..Nainen voi käyttää valtaansa seksikkyydellä, mies harvemin osaa olla lähellekkään yhtä seksikäs kuin nainen ;)

Naiset ovat raskaana ja synnyttävät koska miehistä ei olisi siihen =)

Naisilla on menkat siksi koska miehet pyörtyvät kun näkevät verta, eihän siitä mitään tulis... :D

Jonkun on pakko käyttää meikkejä koska muuten niitä tehtäisiin turhaan, ja senhän nyt tietää että miehet ei osaa niitä käyttää joten se(kin) jää sitten naisten huoleksi.

Sama pätee hiusten laittamiseen, mitä mies tekee föönillä tai suoristusraudoilla???Eihän niitä voi "tuunata" eikä niitä esittele vähäpukeiset naiset :whistle:

Naisten on "pakko" olla huonoja jossain, niin sama se jos kyse on sit vaikka autolla ajamisesta...pitäähän miesten olla hyviä edes jossain...

Koska miehet ei osaa käyttää meikkejä eikä föönejä eikä suoristusrautoja eikä pyykkikonetta eikä tiskikonetta eikä hellaa eikä silitysrautaa niin siksi naiset ei voi osata käyttää vasaraa.

Mutta kun nainen osaa niin paljon niin musta on vähintäänkin reilua että annetaan miestenkin osata jotain...vaikka sitten se auton öljyn vaihto :D

nostan,on niin hauskoja ja hyviä vastauksia :D

toi eturauhanen on muuten mun miehen veto aina kun alan valittaa näistä,se alkaa vertailee menkka- ja synnytyskipuja johonki aamustondikseen :laugh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Miehillä on eturauhanen...

:laugh:
Ja on se kyllä ainakin kuukautisiin verrattavissa oleva juttu kun alkaa eturauhanen oikutella! Siinä olet sitten eturauhassuoja housuissa.

Tai no toisaalta, kyllähän naisillakin sitten voi olla Tena kun Alwaysista päästy eroon....

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Naiset ovat raskaana ja synnyttävät koska miehistä ei olisi siihen =)

Naisilla on menkat siksi koska miehet pyörtyvät kun näkevät verta, eihän siitä mitään tulis... :D

Jonkun on pakko käyttää meikkejä koska muuten niitä tehtäisiin turhaan, ja senhän nyt tietää että miehet ei osaa niitä käyttää joten se(kin) jää sitten naisten huoleksi.

Sama pätee hiusten laittamiseen, mitä mies tekee föönillä tai suoristusraudoilla???Eihän niitä voi "tuunata" eikä niitä esittele vähäpukeiset naiset :whistle:

Naisten on "pakko" olla huonoja jossain, niin sama se jos kyse on sit vaikka autolla ajamisesta...pitäähän miesten olla hyviä edes jossain...

Koska miehet ei osaa käyttää meikkejä eikä föönejä eikä suoristusrautoja eikä pyykkikonetta eikä tiskikonetta eikä hellaa eikä silitysrautaa niin siksi naiset ei voi osata käyttää vasaraa.

Mutta kun nainen osaa niin paljon niin musta on vähintäänkin reilua että annetaan miestenkin osata jotain...vaikka sitten se auton öljyn vaihto :D

öö... Meillä mies on sitten poikkeustapaus. Se meinaan käyttää fööniä enemmän ku minä (joka käyttän sitä noin kerran vuodessa... ) :laugh:

Mun kädessä pysyy vasara sun muut vempaimet. Minä täällä raskaimmat hommat teen (kuten siirrän esim. kirjahyllyn tuos noin vaan toiseen paikkaan ;) )

Mies laittaa ruokaa ja pesee pyykkiä sekä tiskaa. Lattian pesu on sen hommia. Se ei aja autoa, meillä mä olen se joka ajaa. Listaa vois jatkaa loputtomiin...

tuostapa tulikin mieleeni järkyttävä ajatus... Alanko mä jotenkin miehistymään ja mies päinvastoin??? Apua... :o

Uusimmat

Yhteistyössä