Kertokaa ny mulle mikä rv on menossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuukautisten mukaan lasketut raskausviikot ovat vain suuntaa antavat. Raskausviikot varmistuvat ensimmäisessä ultrassa, joka tehdään n.12 raskausviikolla (kuukautisista lasketuilla viikoilla). Laskurin mukaan olet nyt viikoilla 5+5. Voit siis olla yhteydessä neuvolaan parin viikon sisällä.

Johtuu siitä et joissain laskureiss asaa laitta aitse kierron pituuden (sulla pitkä kierto) ja joissain taas käytetään sitä vakio 28 vrkkiertoa , jota myös neuvola käyttää. Ultrassa sitten tarkentuu.

Kuukautisten mukaan lasketut raskausviikot ovat vain suuntaa antavat. Raskausviikot varmistuvat ensimmäisessä ultrassa, joka tehdään n.12 raskausviikolla (kuukautisista lasketuilla viikoilla). Laskurin mukaan olet nyt viikoilla 5+5. Voit siis olla yhteydessä neuvolaan parin viikon sisällä.

Olen menossa neuvolaan ensi viikon puolessa välissä. Terveydenhoitaja sanoi myös ultraavansa, kun lääkärinhuone oli vapaana. Joten silloin varmaan tarkentuu jos jotain vielä näkyy?

[QUOTE="Hanna";25561007]Olen menossa neuvolaan ensi viikon puolessa välissä. Terveydenhoitaja sanoi myös ultraavansa, kun lääkärinhuone oli vapaana. Joten silloin varmaan tarkentuu jos jotain vielä näkyy?[/QUOTE]

Otetaanko ultra aina näillä viikoilla sisäkautta vai kokeileekohan th mahan päältä?

Uusimmat

Yhteistyössä