Kertokaa nyt mulle supisteluista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rötväles rv 23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rötväles rv 23

Vieras
Voiko se olla sitä itteänsä jos maha tuntuu joskus varsinkin iltaisin kovalta ja siltä että olis ilmaa täynnä? Eli on niin pallomahainen olo että tuntuu, että mahan nahka repee, muuten ei tunnu varsinaisesti kipua. En sitä tunnetta kuitenkaan turvotukseksikaan sanoisi eikä siitä selviä pieraisemallakaan.

Joskus taas tuntuu melko äkillistä kipua jännästi navan alla.

Kumpaakaan näistä ei pysty sekunneissa laskemaan että kauanko kestävät vaan se tunne vaan on jonkun aikaa. Pallomaha laskee yleensä nukkumalla.

MÄ kun kuvittelisin että supistukset myös tuntuis siltä että joku paikka SUPISTELEE.

Millä viikoilla muuten sikiö jäisi jo todennäköisesti henkiin jos syntyisi?

Jos nyt syntyy, niin todella epätodennäköistä että jäis henkiin ja jos jäis kehityshäiriöinen melko varmasti (ei tietysti aina, mutta suurimmaksi osaksi). Tuskin nyt jos nuo edes ovat supistuksi, niin ovat synnytys supistuksia.Tiedät kyllä mitä synnytyssupistukset ovat kun ne tulevat, et voi edes liikkua kunnolla kun käy niin kipeää!

Alkuperäinen kirjoittaja 2xmama:
Jos nyt syntyy, niin todella epätodennäköistä että jäis henkiin ja jos jäis kehityshäiriöinen melko varmasti (ei tietysti aina, mutta suurimmaksi osaksi). Tuskin nyt jos nuo edes ovat supistuksi, niin ovat synnytys supistuksia.Tiedät kyllä mitä synnytyssupistukset ovat kun ne tulevat, et voi edes liikkua kunnolla kun käy niin kipeää!

Kiitos kun jotkut vastaa joskus mullekin! Nyt mun ei tarvi tehdä itsemurhaa lopuilla joulusuklailla.
Mä ajattelin kanssa ettei kai se toukka nyt ihan huomaamatta voi alkaa syntymään joten nukun ehkä yöni rauhassa ;)

Ilmeisesti jos edes 30 viikolle selviää niin lapsen tulevaisuus näyttää jo lupaavalta. *Miten niin vainoharhainen*