kertokaa nyt tyhmälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
et mitä toi tarkottaa kun porukka sanoo et Gracon logoco S kaukalossa on 5piste vyöt ja brio primossa VAAN 3piste vyöt...ku mä oon ilmeisesti niin tyhmä et mä en hokaa tota juttua :D Tai sit vaan ei kaikki käy ihan täysillä enää tähän aikaan illasta...

5-pistevyö on sellainen missä on kiinnityspisteet molempien hartioiden päällä, sitten lantion kohdalla molemmin puolin ja ne menee kiinni siihen jalkaväliin. Siis vyö on kiinni viidessä eri pisteessä.

3-pistevyö taas on pelkästään lantion molemmin puolin ja siitä jalkojen väliin kiinni.

3-pistevyössä on siis 3 kohtaa, josta ne on kiinnitetty. eli mm. tavallinen auton turvavyö on 3-pistevyö, keskellä takana autossa oleva lantiovyö on 2-pistevyö ja 5-pistevyö on se, jossa lapsen molemmilta puolilta tulee "lenkit", jotka lukitaan lapsen vatsan päälle, eli se lukitusmekanismi muodostaa sen viidennen pisteen.

3-pistevyö taas on pelkästään lantion molemmin puolin ja siitä jalkojen väliin kiinni.[/quote]

Voiko sellaisia olla turvaistuimissa??
Myös autossa normaalit turvavyöt on 3.vyöt..

Ahaaaaaivaaaan! No nyt mä hokasin, just just, no ei tuo brio primon kuva näyttäny sitä vaik mä kuin koitin kaattoa ja verrata...just just...kiitokset! Nyt voinki lähteä sit nukkumaan hyvillä mielin, eikä tarvi tätä asiaa mielessä puolta yötä miettiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
5-pistevyö on sellainen missä on kiinnityspisteet molempien hartioiden päällä, sitten lantion kohdalla molemmin puolin ja ne menee kiinni siihen jalkaväliin. Siis vyö on kiinni viidessä eri pisteessä.

3-pistevyö taas on pelkästään lantion molemmin puolin ja siitä jalkojen väliin kiinni.

Eiköhän ne lasten turvaistuinten 3-pistevyö ole niin että hartioitten yli ja sitten haaroista =) koskaan kuullukkaan että lantion molemmin puolin ja sitten haaroväliin :o

Alkuperäinen kirjoittaja outoa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eiköhän ne lasten turvaistuinten 3-pistevyö ole niin että hartioitten yli ja sitten haaroista =) koskaan kuullukkaan että lantion molemmin puolin ja sitten haaroväliin :o

No sitä määkin! sieltähän ne lentäis kuin leppäkeihäät tai ainakin tulis jotain sisäelinvaurioita..

Yhteistyössä