Kertokaa omanne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiitu

Vieras
Hei!

Olen 24w nainen ja olen elänyt avopuolisoni kanssa jo 4-vuotta saman katon alla. 5-vuotta ollaan seurusteltu.

Rakastan miestäni ja olen onnellinen, samoin (kai) hänkin, niin hän ainakin aina sanoo.
Mutta seksi. Seksiä meillä on vain n. 2-5 krt kuussa. Eli n. kerran viikossa. Joskus 2 kertaa viikossa. Joskus kerran kahessa viikossa. Onko se vähän?
Minusta tuntuu että olen epänormaali kun en koe tarvitsevani useammin seksiä kuin tuolloin. Mieheni sanoo joskus, että voisi olla useammin. Kai hän sit tyydyttää tarpeensa muuten? Itse en vaan halua useammin. ei tee mieli. En sit tiedä johtuuko pillereistä (meliane) vai olenko jotenkin epänormaali?
Miten te muut, harrastatteko seksiä kuinka usein suhteessa ja varsinkin kun vuosia on se 5 jo takana.
Jotenkin tuntuu että kaikki kaverit, suhteessa elävät, harrastaa vissiin joka päivä ja muut pariskunnat..
En sit tiiä..
Neuvoa kaipailisin..

Kiitos paljon jo etukäteen kaikille!

Älä hyvä ihminen vertaile tuota asiaa muiden käytäntöön, vaan tehkää sitä silloin kun se teistä tuntuu sopivalta.
Minä miehenä en edes jaksaisi joka päivä jyystää, en edes jokatoinen päivä. Seksi on rakastelua, kun siinä on tunne mukana. Naiminen on pallien tyhjentämistä ja siihen käy kaikki kaksijalkaiset kanasta tikapuihin.

No me ollaan oltu kanssa 5 vuotta yhdessä, joista 3 naimisissa. Meillä tuo seksin harrastaminen riippuu ihan tilanteesta ja vaihtelee viikoittain. Joskus ei tee mieli kuin kerran kahdessa viikossa ja joskus harrastetaan seksiä monta kertaa päivässä. Kumpikin tyytyväisiä.

Älä mene niidenkavereidesi juttuihin mukaan. Seksi on teidän kahden välinen juttu, eikä sinun tarvitse sitä harrastaa mistään velvollisuudesta täai pätemisen tarpeesta tai siitä katoaa nautinto. Nautinto on molemminpuoleista, kun harrastatte sitä vain silloin, kun molempien tekee tosiaan mieli. Koska olet itse tyytyväinen tuohon määrään, niin se on juuri oikea määrä. Miehesi tulee kunnioittaa sinunkin haluja niin, että määrä pysyy molemmille sopivana. Sitä paitsi tuo on ihan keskivertomäärä rakasteluja, mikä teillä on. Kuten joku täällä sanoikin, kassit voi tyhjentää useamminkin, mutta rakastelukerrat ovat eri asia. Kassit mie svoi tyhjentää yksinkin, ihan helposti, joten älä ota paineita siitä.

Täällä jotkut kuvittelevat olevan hienokin asia mitä useammin jyystävät. Minusta parisuhteessa rakastelun tunne ja aitous voittaa pelkkien panojen määrän mennen tullen.

Edellinen vakavampi suhde kesti yli 10 vuotta ja loppuvaiheessakin seksiä oli 2-4 kertaa viikossa (kuukautisten aikaan oli taukoa). Nykyisessä uudessa noin vuoden kestäneessä suhteessa seksiä on joka päivä.

Olen itse naisena ajatellut, että vaikkei itseni tekisi niin kovasti mieli, niin sitten sanon siitä miehelle ja haluan seksin pikaisesti. En siis koe, että pikaseksi olisi mitenkään minulta pois tai tekisi oman oloni huonoksi. Annan mieluummin mieheni hoitaa tarpeensa luonnollisesti koska se ei tunnu itsestäni pahalta sen sijaan, että patistaisin miestä tyydyttämään itse itsensä. Toki valintahan on miehellä, kumpaa hän haluaa tehdä: rakastella pikaisesti ilman, että yrittää tyydyttää minua vai tyytyykö masturbointiin.

Omasta mielestäni hyvän seksielämän perusta on monipuolisuus. Tottakai haluan itsekin välillä kiireetöntä, romanttista ja minuun keskittyvää seksiä, välillä villimpää, välillä pikaista jne

Meillä kerran viikossa ja vuoden ollaan oltu yhdessä. Kummatkin ihan tyytyväisiä tähän...edellisessä suhteessa mies olisi halunnut vaikka joka päivä. Itse en innostu niin usein, eli nykyiseen seksin määrään olen tyytyväinen, varsinkin kun se on tyydyttävämpää kuin aikaisemmassa suhteessani. Eli ei se määrä vaan laatu.

Nykyisin 2 krt viikossa. Tahti on vähän hiipunut, mutta se on ollut säännöllistä koko 30 vuoden ajan. Voin sanoa, että jos meillä tahti olisi hiipunut jo viidessä vuodessa ap:n tasolle, niin en olisi saman naisen kanssa naimisissa. En olisi kestänyt olla puutteessa, eikä hänkään olisi kestänyt minua sellaisena. Sanottakoon vielä, että on aika älytöntä vedota siihen, että mies voi vetää käteen. Ei tuo mitään auta, eikä poista fyysisen lähelläolon kaipuuta. Onneksi minulla on ymmärtäväinen vaimo ja onneksi olen saanut pidettyä hänen seksihalunsa yllä. "Työtä" se on toki vaatinut, mutta hän on sen ansainnut.

Välillä kerran kolmessa viikossa ja välillä kolme kertaa viikossa ja tänä kesänä käynyt kerran niinkin, että kolme kertaa yhden vuorokauden sisällä; no se oli kyllä muutenkin vähän erilainen tilanne, sillä me vanhemmat karkasimme viikonloppulomalle ilman teini-ikäisiä lapsiamme.

Mutta se riippuu niin monista asioista. Välillä on hirveä kiire ja univelkaa, niin ei siinä tule seksi mieleen. Myös jos jompikumpi on huonolla tuulella, niin ei huvita. Ei siitä kannata ottaa paineita. Meillä tuo kolme viikkoa alkaa olla sitten pisin aika, sillä minä tulen myös pahalle tuulelle siitä, että ei ole saanut, joten mieheni "pelastaa maailman". Yhdessä olemme olleet yli kaksikymmentä vuotta.

Täällä suhdetta takana kohta 2,5 vuotta. Seksiä meillä harrastetaan kerran kuussa... Näin on ollut lähes koko suhteen ajan. Syytän jatkuvaa kiirettä ja väsymystä sekä liian lyhyitä yöunia.
Edellisessä suhteessani seksiä oli lähes joka päivä ja silloin nautin siitä ja jo kolmen päivän puutteesta tulin äkäiseksi. Nykyisen kanssa ei oikein tunnu missään. :| Nykyisen suurin ongelma on liian nopea tuleminen. Siihen en ole vielä keksinyt mitään ratkaisua. Itse tarvisin n. 20 minuutin session, että itselle siitä olisi jotain nautintoa...
Eli meillä varmaan molempien mielestä seksiä on liian vähän. Alussa kyllä yritin miestä opettaa ja ohjailla, mutta tuo nopea tuleminen on se suurin halujen kadottaja.

Olemme olleet yhdessä 22 vuotta ja naimissa 16 v. Itselleni riittäisi kerran viikossa, mutta mieheni vaatii kahdesti viikossa ja vielä tiettyinä päivinä, keskiviikkona ja lauantaina. Tästä minä en todellakaan pidä. Kun kieltäydyn, niin hän suuttuu ja sanoo lähtevänsä etsimään muualta. Ei auta vaikka kertoisin olevani todella väsynyt työpäivän jälkeen ja yrittäisin ehdottaa vaikka seuraavaa iltaa. Olen tanssinut hänen pillin mukaan tähän asti, mutta pikku hiljaa olen alkanut väsyä tähän hommaan.

Ihan normaalilta kuulostaa tuo määrä. Usein vain kuvitellaan, että muut harrastavat seksiä paljon enemmän kuin itse. Harva töissä käyvä jaksaa/ehtii jatkuvasti rakastella, kun muutakin tekemistä on. Ei todellakaan tarvitse alkaa harrastaa seksiä useammin kuin haluttaisi vain siksi, että luulee toisten olevan aktiivisempia.

Seksiä harrastettaisiin varmaan usemmin, mutta miehellä kestää laukeaminen noin 1,5 h ja se on aivan kamalaa jyystämistä.
Kokeiltu on kaikki jutut, mutta runkkaaminen kestää vielä kauemmin. Hän kärsii tästä.

Meillä avioliittoa 23-vuotta ja seksiä on vaihtelevasti 1-4 krt viikossa ja sama tahti on ollut monet vuodet.
Me suukotellaan ja halaillaan kyllä monet kerrat päivän mittaan, että on muutakin kun vain seksi.

Yhteistyössä