kertokaa sittenmistä meille asunto!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..help..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sitä aikaa.. hohoijaa.. jotenkin tuntuu et tää asunto myydään.. on meinaan halpa verrattuna kuntoon.. pankkikin varmaan vaatii kyllä täydet takaukset..? jos uutta ajattelee
Onko siitä teidän nyt omistamasta asunnosta kuinka paljon maksettu? Ei se riittäisi pankille uuden lainan vakuudeksi? Oletko käynyt pankissa puhumassa asiasta?

ei muutettu koon takia pois..vaan koska on meidän piti päästä sinne omatkotitaloon ja tän asunnon väliaikainen.. ja sitten tuo on rivitalo ja meidän nuo eläimet eivät siellä saaneet olla rauhassa.. vaan niille tehtiin ilkivaltaa vaikka olivat omassa pihassa..

muutama tonni.. ei riittänyt edes yrityksenlainaan 6000e.. vakuudeksi..
Harmi :/ Yksityiset vuokranantajat saattavat tosiaan olla sellaisia, että eivät ota vuokralaista, jolla on lemmikkieläimiä. Ei teillä olisi ketään, joka voisi lemmikit ottaa 3 kuukaudeksi? Mummolaa, sisarusta, kaveria? Ongelmahan teillä on oikeastaan vain se 3 kk, jolloin vuokralaisellanne on vielä oikeus asua asunnossaan, mutta teiltä on asunto mennyt jo alta. Eli jos ette saa asuntoa, johon koko porukka pääsisitte.

miehen isä on allerginen.. kavereita ei enää paljon ole.. yksi oli.. sattuneesta syystä ei olla oltu nyt tekemisissä.. miehen äiti 300kilsan päässä töissä ja hällä itellään 4 koiraa.. jotka ei muita hyväksy.. ja mun porukat on niin iäkkäitä etteivät jaksaisi.. ainoa olsi joku hoitola.. mut aika kalliíksi tulisi.. n. 200e viikkoa per eläin..

huoh.. noh.. kai elämä jotenkin järjestyy.. ei me nyt varmaan veneen alle jouduta.. en vaan jaksais yhtää ylimäärästä muuttoa enää.. lapsetkin joutuu jatkuvasti uuteen kotiin..

miehen isä on allerginen.. kavereita ei enää paljon ole.. yksi oli.. sattuneesta syystä ei olla oltu nyt tekemisissä.. miehen äiti 300kilsan päässä töissä ja hällä itellään 4 koiraa.. jotka ei muita hyväksy.. ja mun porukat on niin iäkkäitä etteivät jaksaisi.. ainoa olsi joku hoitola.. mut aika kalliíksi tulisi.. n. 200e viikkoa per eläin..
3 kk koirahoitolassa on aika arvokasta. Mä varmaan sun tilanteessa lähtisin kyselemään vaikka netistä jotain eläinystävää, joka ottaisi joko kissat tai koirat "sijaiskotiin" tuoksi ajaksi. Itse olen niin eläinrakas, että olisi ihan viimeisiä vaihtoehtoja luopua lemmikeistä kokonaan. Mutta pakon edessähän sekin olisi tehtävä, jos muuten ei kattoa pään päälle löytyisi. Mutta se olisi kuitenkin se viimeisin vaihtoehto. Nyt vaan kovasti yrittämään mitä tahansa vuokra-asuntoa, johon pääsisitte siksi 3:ksi kuukaudeksi.

huoh.. noh.. kai elämä jotenkin järjestyy.. ei me nyt varmaan veneen alle jouduta.. en vaan jaksais yhtää ylimäärästä muuttoa enää.. lapsetkin joutuu jatkuvasti uuteen kotiin..
Muuttaminen on ihan hanurista. Mä olen muksuille sanonut, että mä lähden tästä joko vanhainkotiin tai hautausmaalle, yhtään muuttoa en enää tee. Mutta nyt, kun tuo kuopus on pian täysi-ikäinen, niin taidan mä vielä kerran muuttaa ... pienempään asuntoon.

eiköhän asiat järjesty.. eläimistä en haluais luopua.. kissoja yritinkin saada jonkun ottamaan.. mut ei niitä kukaan halunnut..toinen koirista on niin uskollinen miehelle ja ´mies sille et mies menis vaikka hautaan sen kanssa.. mut pakko se on silti laittaa lapset eläinten edelle..

eiköhän asiat järjesty.. eläimistä en haluais luopua.. kissoja yritinkin saada jonkun ottamaan.. mut ei niitä kukaan halunnut..toinen koirista on niin uskollinen miehelle ja ´mies sille et mies menis vaikka hautaan sen kanssa.. mut pakko se on silti laittaa lapset eläinten edelle..
Missäpäin muuten asut? Siis ei tarvitse paikkakuntaa sanoa, mutta mistä päin Suomea? Mä voisin tietää hätätapaushoitajan sun kissoille, jos hoitoaika olisi 1.5.-31.7.

satakunnasta.. kiitos paljon:) tuntuu vaan nololta..
Mun tyttö täyttää kesällä 23 vuotta ja asuu yksin. Oli aikeissa jo viime syksynä ottaa itselleen 2 kissaa - hänen edellinen kissansa kuoli kuukautta vaille 18-vuotiaana viime helmikuussa - , mutta koska likka halusi lähteä tänä vuonna pariksi viikoksi Japaniin, päätti siirtää kissojen ottamista ensi syksyyn eli siihen, kun palaa Japanista. Lähtee reissuun 1.8, joten jos kissojen toinen vaihtoehto on piikki, niin luultavasti likka ottaisi sun kissat 3 kuukaudeksi hoitoon. Me asutaan pk-seudulla. Likka on ehdottomasti kissafani =)

ollaan turvassa niinkauan ku tätä asuntoa ei olla myyty.. voisin rekisteröityä tänne ja laittaa sulle yvtä kun tiedän..
kiitos vielä kerran taas jälleen:)
Teepä se =) Mun "ottopojallani" on yksi kissa, aiemmin sillä oli 3. Kaikki niistä tullut tälle kaverille täysikasvuisina erilaisten pitovaikeuksien takia. Mutta luultavasti sun kissoilla olisi mukavampaa olla kodissa, jossa vieraita kissoja ei ole. Ja siks toiseks.... jos niiden kissojen nouto ei vielä silloin 1.8. onnistuisi, niin likka asuu tästä meiltä 1,5 km:n päässä ja mä voin varsin hyvin asustella muutaman päivän likan kämpillä. Kuopus kun on silloin viittä vaille 18 v. Että ei se nouto ihan päivän päälle ole.

Mutta tosiaan...toivottavasti löytyisi teille nyt sellainen asunto, johon voisitte muuttaa suoraan eikä tarvitsisi mitään väliaikaisratkaisuja. Ja pukkaa yyllä, jos tarvetta on. Mä luulen, että likka olisi melko helppo saada puhuttua tuohon miukulaisten sijaismammahommaan =)

Yhteistyössä