Kertokaa te mikä mul o ku lekurit ei tiedä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kotitohtorit yrittäkää auttaa. :)
Eli mulla on nyt neljättä viikkoa lämpöä, koko ajan n. 37,5. Oksettaa jatkuvasti, aamulla pahiten, en kuitenkaan ole oksentanut. Päätä särkee ja maha ei oikein toimi..
Kävin lääkärillä ja labroissa, siellä ei mitään erikoista näkynyt. Lekurin mukaan 'jokin viruspohjainen' kyseessä mut vähän vaikea uskoa :o Ja ei, en voi olla raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Kyl maar siellä voikin joku tulehdus olla päällänsä. Aineenvaihdunta kun oikein kunnolla tökkäsee niin kyllä siitä paska olo tulee, mulle ainakin.

Sitä itsekin veikkasin mut tulehdusarvot oli normaalit..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Kyl maar siellä voikin joku tulehdus olla päällänsä. Aineenvaihdunta kun oikein kunnolla tökkäsee niin kyllä siitä paska olo tulee, mulle ainakin.

Sitä itsekin veikkasin mut tulehdusarvot oli normaalit..

No mitenkähän todennäköstä se sit on ;)

Oikeesti hae apteekista laksatiivia, alkaa p.aska kulkeen ja vointi koheneen. Onhan se selvää, että jos kuona-aineet ei poistu elimistöstä, alkaa vointi menee just tollaseksi.

Kiitti vastauksist, ja joo olen menossa kyl uudestaan arvauskeskukseen mut ei ne sielä mitään näköjään osaa..

No sun pitää sitten kertoa niille arvaajille, mitä Mitäs nyt palstalla sanottiin, jospa he sitten arvaisivat oikein. :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Kiitti vastauksist, ja joo olen menossa kyl uudestaan arvauskeskukseen mut ei ne sielä mitään näköjään osaa..

No sun pitää sitten kertoa niille arvaajille, mitä Mitäs nyt palstalla sanottiin, jospa he sitten arvaisivat oikein. :kieh: :kieh:

Juu pitää. :D Kyselin siks et jos jollain olis ollut samoja oireita ja ihan sitten löydetty syy niihin. Lekurissa tuumas vaan et varmaan joku virusperäinen, ei tietoa, heihei

Yhteistyössä