Ä
äiti-79
Vieras
Meille on tulossa suuri muutos,kun lapset aloittavat tarhailun loppiaisen jälkeen.Minä olen ollut kotiäitinä 6 vuotta,nyt syksystä asti samalla osa-aikaista työtä tehden..Nyt sitten alkaa kokopäiväinen työ.Lapset ovat 6v.(eskarilainen),pian 4v.ja 2v.(äidissä roikkuja)..Olo on haikea ja jännittynyt..Miten arjen saa pyörimään,aikaiset aamut jne(lapset menevät hoitoon pääsääntöisesti klo 6.30).isillä on vuorotyö niin aina ei tarvii mennä niin aikaisin,mutta useimmiten kyllä.Tähän asti eskarilaisellakin on ollut vaikeuksia herätä klo 9:ksi eskariin..
Minulla on ihana fiilis siitä,että elämä menee eteenpäin ja saan vihdoin oppisopimuksen kautta sekä ammatin että töitä,kun kotiäitivuosia ehti kertyä,mutta olo on todellakin tosi haikea samalla!Ja on nin paljon kysymysmerkkejä mielessä..Hoitopaikoistakaan ei ole vielä selvyyttä,että mihin pienet pääsevät,kuun puolessavälissä tulee päätökset.
Sellainen hölmö kysymys pyörii mielessä,että milloin sielä tarhasta kuuluu olla sairaslomalla..?Jos esim.lapsilla on nuhaa,mutta ei kuumetta jne.niin kuuluuko pysyä kotona jne.
Voi elämä..:/
Minulla on ihana fiilis siitä,että elämä menee eteenpäin ja saan vihdoin oppisopimuksen kautta sekä ammatin että töitä,kun kotiäitivuosia ehti kertyä,mutta olo on todellakin tosi haikea samalla!Ja on nin paljon kysymysmerkkejä mielessä..Hoitopaikoistakaan ei ole vielä selvyyttä,että mihin pienet pääsevät,kuun puolessavälissä tulee päätökset.
Sellainen hölmö kysymys pyörii mielessä,että milloin sielä tarhasta kuuluu olla sairaslomalla..?Jos esim.lapsilla on nuhaa,mutta ei kuumetta jne.niin kuuluuko pysyä kotona jne.
Voi elämä..:/