Mä oon varmaan vähän tyhmä, mut voisko joku kertoa mulle mikä inssi?
Mä ku en tiedä... Meillä sellanen tilanne et ollaan jo kaks vuotta yritetty vauvaa, mut sitä ei vaan kuulu..
Sillonku alotettiin, ni mä en ees tienny mitään oviksesta ym. mut kyl mä nyt tiedän jotain.
Et sillon ei varmaan siksikään tärpänny.. Mä kävin täs kuukausi sitte gynellä ja se sano, et kaikki on hyvin, ei mitään ogelmaa.. Et kyl se vauva sieltä tulee ku jaksaa vaan odotella sitä. Mut tuntuu niin vakeelta, ku ei jaksais vaan odotella. Tapahtuis jotakin. mut sille ei tietysti juurikaan mitään ite voi jos ei tule.. Mulla on tosi epäsäännölliset menkat. Eikä joka kuukausi ehdi munasolu irrota, et ei joka kuukausi vissiin oo ees mahiksia..
Mut on mulla ollu kaks keskenmenoa, ees jotaki!
Se eka oli tosi raskas mulle. mä vaan itkin kotona ja ku ukko oli vielä kaiken lisäks armeijassa!
Se oli hirveetä! Mut onneks tää tilanne ei oo vielä ainakaan vaikuttanu meiän suhteeseen. Meillä menee tosi hyvin keskenään, mutta jotaki tärkeetä puuttuu! Onneks meillä on ystäviä, joille ei myöskään ole tullut lapsia. Niiden kans on mukava jutella omista tuntemuksista. Mut pitää vaan yrittää... Mulla oli just pari päivää sitte ovis, ja me pupuiltiin sillon.. Et saa nähä. Ois niin IHANAA jos sais joululahjaksi plussaa! Mä oisin maailman onnellisin ihminen.. mut ei kuitenkaan
Mut kiitos jos viitit lukea tän jutun loppuun ja suurkiitos jos vielä viitit vastatakkin!