Kertokaahan konkarit millaista on lomailla ilman miestälasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja darkstarmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

darkstarmama

Vieras
Mie lähen viikon päästä sunnuntaina lasten kanssa viikoksi/kahdeksi kotiseudulle pohjois-karjalaan vanhempieni luo lomailemaan. Mies jääpi kotiin kun hällä on töitä kuitenkin 2-4 pv viikossa ja kerkesihän tuo ollajo pitkällä sairaslomalla jalkaleikkauksensa takia. Ei olla ennen oltu tuommosta pätkää erossa ( paitsi kun ennen pojan syntymää pistäydyin osastohoidossa raskaudenaikaisen masennuksen takia) ja ikävä varmasti tulee.
Millaisilla fiiliksillä olette lähteneet lasten kanssa ja jättäneet ukon kotia?

Yhdessä vaiheessa reissasin paljon lasten kans keskenään. Nyt kyllä olen vähän kyllästynyt että mikä mä olen yksin reissaa lasten kans. No, ukko lähtee nyt tiistaina viikoks lasten kans reissuun.

Tauko tekee aina hyvää. Mulle tulee aina lentokentällä haikea olo ja itkettää, mut sit on ihana päästä kotikonnuille ja kun ei ole mies mukana, niin saa mennä oman mielen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Mä lomailen useinkin lasten kanssa keskenään, mutta yleensä on mies silloin töissä eikä kotona, joten sillä tavoin on eritilanne.

Mullakin tuo komeempi puolisko siis töissä2-4pv vkossa eli ei nyt ihan täysin pääse kotona lorvimaan. ;)
Mitäs te ootte lapsien kanssa lomilla puuhailleet ja missäoottekäyneet? =)

Mä olen lasten kans reissanut ympäri suomea junalla, pienempiä reissuja autolla.
Kerran kävin 10 vuotiaan tytön kans thaimaassa ja kerran kolmen lapsen kans teneriffalla. :wave:
Mies oli aina töissä silloin, mutta reissattiin myös sen lomalla yhdessä. Itse olen välillä ollut äityislomalla, hoitovapaalla ja kerran olin muutaman kuukauden työttömänä, niin sen takia reissannut yksin ku mulla ollut enempi vapaata.

Noh, päätös on aina vaikea lähtisikö vaiko eikö ilman miestä. Mutta kun sitten lähtee, saa lomasta enemmän irti. Saa käydä juuri siellä missä itse haluaa ja tehdä sitä mitä itse haluaa (ja lapsethan seuraa sinne mihin äitikin :D ) Ja en mä nyt lapsiani joudu yksin hoitamaan jos kotiseudulla menen käymään, on siellä sen verran innokas mummu joka hoitaa ilomielin kun niin harvon meitä kaukana asuvia näkee.

Mukava se on silti palata kotiinki.

Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Mä lomailen useinkin lasten kanssa keskenään, mutta yleensä on mies silloin töissä eikä kotona, joten sillä tavoin on eritilanne.

Mullakin tuo komeempi puolisko siis töissä2-4pv vkossa eli ei nyt ihan täysin pääse kotona lorvimaan. ;)
Mitäs te ootte lapsien kanssa lomilla puuhailleet ja missäoottekäyneet? =)

Mulla ei silloin mies edes käy kotona kun on töissä
;) Nyt viimeeksi olin lasten kanssa mökillä. Olen joskus käynyt Tukholman risteilylläkin, mutta useinmiten lomailen tylsästi vanhempieni luona.

Yhteistyössä