Kertokaahan taas kerran, miksi pitää olla ilkeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
Jos joku kysyy pääasiallisesti itseselvää asiaa täällä palstalla. Hän on tyhmä, idiootti jne. Kun voisi vaikka vastata ihan asiallisesti. Aina kaikki mikä sinulle on täysin päivänselvä asia. Ei aina välttämättä ole toiselle.

Jos joku kertoo mistä pitää, niin aina pitää tulla mollaamaan toisen mielipidettä tai tykkäämisen kohdetta.

Tälläisiä tapauksia on tuhansia. Oma mielipide saa ja täytyykin jokaisella olla. Erimieltä saa olla. Mutta miksi, voi miksi aikuisilla ihmisillä on niin tajuttoman vaikeaa tuoda oma mielipiteensä esiin asiallisesti. Kertokaa oikeasti mitä ihminen saa irti siitä, kun pääsee lyttäämään tai haukkumaan toista?

Koska ei ole muuta viihdettä enää elämässä, kun muiden nälviminen?

Eihän se silti tee siitä sallittua, eikä koskaan voi tietää, kuinka paljon toisessa päässä toista loukkaa. Netissä on vaan niin helppoa lapsettaa ja heittää mitä sylki suuhun tuo..

Pätemisen tarve.

Tämä on jännä juttu. Jos vaikka joku äiti valittaa väsymystään, ketjuun tulee yksi jos toinenkin harmaa kommentoimaan miten ei olisi pitänyt tehdä lapsia ollenkaan, jos ei jaksa. Että hän on kyllä jaksanut eikä ole ikinä suuttunut... minun on vaikea uskoa näitä tällaisia ihmisiä, että he muka oikeasti jaksaisivat elämässään juuri mitään.

[QUOTE="Vieras";28422581]Niinpä, tai miksi nostaa joku todella epäolennainen asia kirjoituksesta ja takertua siihen kuin takiainen.[/QUOTE]
Kysymyslause on yleensä tapana päättää kysymysmerkillä :stick: :xmas:

Oliks toi just sitä? :D

• Tykkää
Reactions: moona81
Tämä on jännä juttu. Jos vaikka joku äiti valittaa väsymystään, ketjuun tulee yksi jos toinenkin harmaa kommentoimaan miten ei olisi pitänyt tehdä lapsia ollenkaan, jos ei jaksa. Että hän on kyllä jaksanut eikä ole ikinä suuttunut... minun on vaikea uskoa näitä tällaisia ihmisiä, että he muka oikeasti jaksaisivat elämässään juuri mitään.

:hug: Mulla tulee teitä kivoja nimimerkkejä ihan ikävä. En vain pysty enää palstailemaan, kun kuraa sataa niskaan :(

:hug: Mulla tulee teitä kivoja nimimerkkejä ihan ikävä. En vain pysty enää palstailemaan, kun kuraa sataa niskaan :(

Jos et enää palstaile, niin sanon sinulle että yritä nyt oikeasti levätä ja pyytää mummulta ja mieheltäsi apua jaksamisen kanssa. Jos siis olet se, jolle tänään aikaisemmin vastasin.

Raskaus on kohta ohi, ja alkaa ihan uudenlainen vaihe taas. Älä yritä liikaa, äläkä mieti, miten muut (muka) jaksavat. Jos sattuisit vaikka olemaan samalta suunnalta (Päijät-Häme), niin auttaisin mielelläni :)

Jos et enää palstaile, niin sanon sinulle että yritä nyt oikeasti levätä ja pyytää mummulta ja mieheltäsi apua jaksamisen kanssa. Jos siis olet se, jolle tänään aikaisemmin vastasin.

Raskaus on kohta ohi, ja alkaa ihan uudenlainen vaihe taas. Älä yritä liikaa, äläkä mieti, miten muut (muka) jaksavat. Jos sattuisit vaikka olemaan samalta suunnalta (Päijät-Häme), niin auttaisin mielelläni :)

Mä yritän levätä. Kiitos. Mutta en yritä liikaa muuta. Uskon, että vauvan syntymä auttaa ainakin johonkin osaan tätä, kun hormonivaihtelut muuttuvat.

Ei olla samalta suunnalta. Kaikkea hyvää :)

• Tykkää
Reactions: moona81
Mä oon kans pitkään ihmetellyt, et mitä siitä saa itselleen, että jos joku kysyy vaikka, että miten toimin tilanteessa x, niin siihen vastataan, että v*tun pälli, etkö tosiaan tiedä?!
Miten se hyödyttää sitä kettuilijaa saati sitä kysyjää?
Ehkä mä oon vaan vahanaikainen, mut en tajua en.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi ja moona81
Mä oon kans pitkään ihmetellyt, et mitä siitä saa itselleen, että jos joku kysyy vaikka, että miten toimin tilanteessa x, niin siihen vastataan, että v*tun pälli, etkö tosiaan tiedä?!
Miten se hyödyttää sitä kettuilijaa saati sitä kysyjää?
Ehkä mä oon vaan vahanaikainen, mut en tajua en.

Niin olen luultavasti miekin. Välillä suoraan sanoen vituttaa lukea moisia vastauksi.

• Tykkää
Reactions: moekoe

Yhteistyössä