Kertokaapa joku mitä ex mieheni oikein haluaa minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "annika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"annika"

Vieras
Olemme tapaillee välillä entisen mieheni kanssa toisiamme ja olemme kumpikin luonteeltaan jääräpäitä ja mies on vielä jääräpäisempi kuin minä joka ei anna koskaan periksi minulle missään asiassa.
En ymmärrä haluaako hän mitä minusta,kun hän tykkää halailla,suudella minua ja olen aina hänen sylissään emme ole harrastaneet seksiä kohta 1,5 vuoteen ja sitten hän jotenkin vätäytyy minusta seuraavana päivänä ettei halua nähdä minua enään tai jotain muuta vastaavaa.
Hän haluaa aina paljaalla seksiä ja meillä on 1 yhteinen lapsi joka on adoptoitu eteenpäin jota hän ei halunnut ja itse en voinut sitä pitää tietyistä syistä ja hän on loukkaantunut siitä että hänelle tuli lapsi vaikka hän tiesi siitä ja hän ei ole koskaan nähnyt lastaan vaikka olen todella useasti sanonut että saa tulla katsoon lasta minun luokseni,mutta ei.
Mitä hän siis haluaa minusta vielä kun hän ei puhu tunteistaan mitään minulle ja seksiä hän ei harrasta siksi koska hän pelkää että tulee toinen lapsi vaikka olen hänelle ehdottanut että käyttäisimme ehkäsyä niin silti hän vastustelee vaikka hänestä näkee että hän haluaa hirveesti seksiä kanssani?
Kannattaako unohtaa hänet vai mitä tekisin hänen kanssaan koska minä rakastan häntä syvästi vieläkin?

Kun et tiedä toisen tunteista niin eikö olisi nyt syytä selvittää mitä itse todella haluat?
Pelkkä rakkaus ei riitä. Jos tuota on jatkunut 1,5v niin eikö ole todennäköistä että se jatkuu myös seuraavat 10v?

Jos tiedät todella, rehellisenä itsellesi, haluavasi jotain niin tee sen eteen kaikkesi. Meni sitten asiat hyvin tai huonosti ainakin olet kaikkesi tehnyt ja voit jatkaa eteenpäin. Jahkailu ei tee kenellekkään hyvää.

Jos hän on sinun entinen, niin miksi ihmeessä enää suutelet häntä ja haluat hänen kanssaan sekstailla? Varsinkin, jos mies selvästi haluaa käyttää sinua hyväkseen, eikä edes ehkäisyä suostu käyttämään? Suosittelen jättämään miehen kokonaan ja jos et ole kykeneväinen huolehtimaan lapsesta, niin mene lääkäriin ja hommaa sterilisaatio. Maailma ei tarvitse enää yhtään vahinkolasta lisää!

Olemme vehdanneet ja seurustelleet jo 7vuoden ajan ja rakastan häntä todella,mutta hän ei luota minuun koska salasin aluksi sen että olen raskaana ja kun hän sai tietää hän suuttui minulle.
En osaa olla erossa hänestä siis millään ja ei hänkään minusta.
Sitä en ymmärrä miksi hän haluaa paljaalla seksiä ja jos on joskus muiden kanssa ollut niin käytti kumia?
Hän on myös todella mustasukkainen minusta.
Kerran huomasin kun olin hieman humalassa niin hän käytti kumia ja sitten kun silmä vältti niin hän otti ehkäsyn pois ilman minun lupaani vaikka olin sanonut että pelkään sitä jos tulee lapsi.

Oletko sä oikeasti todellinen ihminen, onko oikeasti näin tyhmiä ihmisiä olemassa?

Sä roikut jossain ex äijässä, jonka kanssa sait suojaamattomasta seksistä lapsen, koska mies ei halunnut käyttää ehkäisyä, mutta mies ei kuitenkaan halunnut kantaa vastuutaan, vaan päätit antaa lapsen eteenpäin kuin lemmikkieläimen. Nyt sä mietit mikä miehellä on kun ei halua seksiä, vaikka olet ehdottanut että käytätte ehkäisyä, tuleekohan tää ehkäisy nyt vähän liian myöhään.

Sä annat tällaisen keskenkasvuisen idiootin roikkua sun elämässäs, halaat ja suutelet, pidät hyvänä silloin kun hän haluaa. Oletko sä ihan oikeasti noin selkärangaton? Ei tuo ole rakkautta se on sairaanloista roikkumista toisessa ihmisessä.

[QUOTE="vieras";26263089]Oletko sä oikeasti todellinen ihminen, onko oikeasti näin tyhmiä ihmisiä olemassa?

Sä roikut jossain ex äijässä, jonka kanssa sait suojaamattomasta seksistä lapsen, koska mies ei halunnut käyttää ehkäisyä, mutta mies ei kuitenkaan halunnut kantaa vastuutaan, vaan päätit antaa lapsen eteenpäin kuin lemmikkieläimen. Nyt sä mietit mikä miehellä on kun ei halua seksiä, vaikka olet ehdottanut että käytätte ehkäisyä, tuleekohan tää ehkäisy nyt vähän liian myöhään.

Sä annat tällaisen keskenkasvuisen idiootin roikkua sun elämässäs, halaat ja suutelet, pidät hyvänä silloin kun hän haluaa. Oletko sä ihan oikeasti noin selkärangaton? Ei tuo ole rakkautta se on sairaanloista roikkumista toisessa ihmisessä.[/QUOTE]

Luuletko että hän vain haluaa minun kanssani seksiä pelkästään paljaalla ja kun en sitä anna hän ei halua seksiä?
En kyllä ymmärrä miksi hän sitten haluaa paljasta vaikka on hän sanonut että se on hyvää ja minäkin pidän siitä.
Pari kertaa otin häneltä suihin kun hän ei antanut seksiä ilman ehkäsyä.
Rakastin lastani yli kaiken.

[QUOTE="vieras";26263089]Oletko sä oikeasti todellinen ihminen, onko oikeasti näin tyhmiä ihmisiä olemassa?

Sä annat tällaisen keskenkasvuisen idiootin roikkua sun elämässäs, halaat ja suutelet, pidät hyvänä silloin kun hän haluaa. Oletko sä ihan oikeasti noin selkärangaton? Ei tuo ole rakkautta se on sairaanloista roikkumista toisessa ihmisessä.[/QUOTE]

TÄYSI PEESI !!!! lue ap tarkkaan!

mikä on peesi ?
tämä ei ole provo!
Hän on useamman kerran myös lyönyt minua ja pelkään häntä juuri sen takia ja en halua suuttuttaa häntä sen vuoksi.
Hän on sanonut että meidän pitää olla 40-50vuotiaiita ennekuin teemme lapsen ja itse haluan lapsen tässä myöheemin en vielä hänen kanssaan.

Miksi annat exälle paljaalla kun juuri sitä toivoo sinulta kun hän ei saa sitä muualta niin hän käyttää sinua niin kauan paljaana reikänä kunnes oot höylätty loppuun ja oot massu pulleana ja ex häipyy sen sileäntien ja vaihtaa sinut uuteen paljaaseen panopuuhun ja ap jää ison massun kanssa ihmetelemään.
Et voi tietää onko hän muitakin pannut paljaalla ja saattanut tartuttaa sinut samalla ja hän käyttää sinua omien fantasioiden toteuttamiseen kun otat häneltä suihin jne..

Yhteistyössä