Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
jään mielenkiinnolla odottamaan huomista kommentointia.
Jotenkin mä veikkaan, että me ei saada sitä kuulla.
Mutta päiväkodin kahvihuoneessa tästä tarinasta kuullaan monta hupaisaa juttua.

Mutta ovatkohan tädit ostaneet itse kahvihetkellä syötävät keksit, vai mutustavatkohan samalla ap:n ostamia keksejä?
Ehkä ne keksit olivat niin pahoja, että tädit päättivät olla tekemättä korttia. Kuulostaa itse asiassa todennäköisimmältä selitykseltä.
Aamu valjennut, että huomenia vaan.
Juu vein keksejä, mutta lapseni valitsemia allergiaansa sopivia munattomia vaihtoehtoja. Tarkoitushan ei ole näillä pk:n "mahtibileillä" et hoitajat saa herkkuja vaan lapset. Hoitajat olin lahjonut kevätjuhlissa..
Moni on ihmetellyt miksi vein ilman varoitusaikaa, no oli viikonloppu ja sitä ennen lapsi on ollut pariviikkoa lomalla, luulin riittäneen kun oli juteltu asiasta etukäteen. Edellisellä hoitokerralla, vielä sanoin sen kun te kaikki olette jo silloin lomilla ja samoin lapsi.
Toinen asia on se, että en ole pk:n henkilökunnalle suuttunut vain harmistunut. Harmistunut siksi, kun tiedän miten vähän se olisi oikeasti vaatinut, kortin teon jne. mutta en jaksa enempää jaaritella.
Sitten se vaikeavanhempi termi, en ota siitä itseeni jos niin nimitätte, siitä vaan. Me taas ihmettelmme vanhempia jotka viisveisaavat lapsensa hoidosta kaikilla tasoilla.
Pk ei muuten ole mitenkään velvollinen järjestämään lasten syntymäpäiväjuhlia, kevätjuhlia, joulujuhlia tms. teemme ne vanhempien toiveesta ylläpitää perinteitä. Että noin tiedoksi vain, ja sopisi minulle ettei vietetä, mutta jos toisen juhlitaan ja etukäteen tai jälkikäteen niin sitten kaikkien niin haluavien, tietenkin.
Lupaan että oman pk:n kahvihuoneessa kuullaan tästä tänään. Ja ehkä kerron teillekin mitä pk:ssa sanottiin