Kertokaapas hyviä täytevinkkejä pizzaan, ehtona on että yksi täyte on kanasuikaleet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rusina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rusina

Vieras
Eli siis oon tekemässä pizzaa kotona, jääkaapissa on 800g broilerin suikaleita ja ne pitäis pizzaan laittaa... vaan mitäs muuta? Mua kiinnostais aurinkokuivattu tomaatti, käykö se pizzaan? Heitelkää omia ehdotuksia, kiitos. :)

Broileria, persikkaa ja sinihomejuustoo ja jos lisää lihaisuutta haluaa, niin salami sopii tosi hyvin tuohon lisäksi. Tai esim. broileria, aurinkokuivattuja tomaatteja ja fetajuustoo. Pitäisköhän tehdäkin pizzaa tänään... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Esim. tomaattikastike vai käykö ketsuppi (sillä oon ennen tehny...)? Onko olemassa ihan pizzakastiketta kaupassa? Oon kyllä pizzaa tehnyt mutta en oo kanasta...

Minä en koskaan laita ketsuppia pohjalle, vaan käytän jotain säilyketomaattikastiketta, en tomaattimurskaa mutta sellasta ihan tasaista.

Esim. tomaattikastike vai käykö ketsuppi (sillä oon ennen tehny...)? Onko olemassa ihan pizzakastiketta kaupassa? Oon kyllä pizzaa tehnyt mutta en oo kanasta...

Mä käytän valmista pastakastiketta esim Raguletto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minä en koskaan laita ketsuppia pohjalle, vaan käytän jotain säilyketomaattikastiketta, en tomaattimurskaa mutta sellasta ihan tasaista.

Siis niitä esim. spaghettikastikkeeseen tarkoitettuja lasipulloissa olevia tomaattikastikkeita?

Yhteistyössä