Kertokaapas nyt (toppakinttaista)

HuliHumppanpuli

Aktiivinen jäsen
12.09.2005
4 540
0
36
Onko nuiden Reiman toppakinttaiden tarkotus pitää lasten kädet lämpimänä ?? Tai varmaan on, mut ei meillä 1v5kk kädet oo lämpimänä jos vähänki pakkasta ... Tänään ku lähettiin ulos oli -10 paikkeilla.

oon laittanu alle villalapaset (100% villaa), mut silti aina kädet kylmänä. Eikä oo pienetkään, ku ihan hyvin menee lapasetkin alle.

Ja kyllä ne nyt liikkuuki ulkona eikä vaan istu paikallaan... Toimiiko teillä muilla??

Eihän mikään hiha pääse puristamaan ranteesta? Laitoin yksi aamu rukkasten kiristysremmin aika kireälle, kun tuppaa hanskat aina ulkoillessa putoilemaan, mutta menikin liian kireälle ja muuten lämpimissä rukkasissa ollet kädet oli aika kylmät, kun tultiin sisälle.

oon kyllä yrittäny kattoo ettei jäis se kiristysremmi hihan alle puristaan, mut en tiedä sit.. Täytyy kokeilla niitä siihen hihan päälle, vaikka ne meinaaki aina niin putoilla :/

Raiskin kinttaista ei oo kokemusta, mut Rasavil ei toiminu ollenkaan viime talvena isommalla tytöllä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lassien suprafill hanskat on ihan persiistä, lapsen kädet ihan kylmät + 3 asteessa...aaaargh!

niin on, meillä on tommosetkin ja ovat vielä kurjemmat kuin reimat.

nämä on ne raiskin kintaat:

http://www.raiski.fi/product_detail?exercisetype=32&product=3900&lang=fi&s=8&season=winter0708

onko kukaan kokeillut?

lassietecitkin on tosi kylmät!

5 lapsen kokemuksella parhaiksi rukkasiksi olen todennut kuopiolaisen Pitkäsen topparukkaset! Lämpimät ja reilut (mahtuu tarvittaessa lapanen alle), pitää vähän kosteutta ja ei ole jäykkä jos kurarukkasen vetää päälle! Ja kohtuuhintaiset!

Reimatecit on tarkoitettukin nollakeleille. Meillä on parit Lassiet (maksoi sittarissa 5e) ja kädet on olleet aina lämpöiset ilman lapasia alla. Eikä ole kastuneet läpikään, vaikka on ollut märkää.