Kertokaas, ajatteletteko samoin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illuusia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

illuusia

Aktiivinen jäsen
08.08.2004
15 590
1
36
Meillä oli pojan arviointikeskustelu ja ope häntä kovin kehui, sanoi myös että alkusyksyn pieni levettomuus on jäänyt ja tuntityöskentely on tosi hyvää, lapsi hoksaa uudet jutut nopsaan, keskittyy hyvin jne.
No, yksi tuttava sitten tokaisi että "kai nyt ope kehuu kun ootte samassa työpaikassa". Tuli vähän ärsyyntynyt olo, onneksi vain vähän koska mä kyllä uskon että ope sanoisi ihan rehellisesti jos olisi jotain mikä munkin tulisi tietää.

Mut, mielenkiinnosta, ajattelisitteko te samoin, että kehuu kun ei kehtaa olla kehumatta?

Uskon, että ope antoi ihan rehellisen arvionsa. Rehellisestihän hän on alkusyksyn levottomuudestakin kertonut, joten olisi ihan epäloogista että hän nyt valehtelisi.

Ihme kommentti sun tuttavalta. Sen lapsi ei tainnut saada kehuja? :snotty:

Uskon, että ope antoi ihan rehellisen arvionsa. Rehellisestihän hän on alkusyksyn levottomuudestakin kertonut, joten olisi ihan epäloogista että hän nyt valehtelisi.

Ihme kommentti sun tuttavalta. Sen lapsi ei tainnut saada kehuja? :snotty:

Mainittakoon nyt vielä että mä ihan itse alkusyksystä mainitsin pienoisen huoleni pojan "laajakaistaisuudesta", sitä kun eskarissa pidettiin mahdollisena haittana koulua ajatellen. Ope kyllä silloin jo sanoi että hän haluaa ihan itse tutustua lapsiin, ilman ennakkoasenteita joten ajattelin että katsotaan sitten mitä tuleman pitää.

Ja kyllä, ikävänä ihmisenä mun mieleeni tuli että tuttava on ehkä hieman katkera tai jotain.:xmas:

Hmm.. No mun yläasteen ruotsinope oli mulle kaukaista sukua ja jännästi tuntui että se vaikutti arvosteluun "et kyllä osaa tätä mutta annan sulle nyt tän kasin kun sä kuitenkin yrität niin hienosti.." :whistle:

Täytyy varmaan tähän vielä lisätä että kyllä, toiset ihmiset kehuu kun eivät kehtaa olla kehumatta.. Mutta riippuu ihan ihmisen luonteesta. Jos tää ope on aiemmin antanut jo sitä negatiivisempaa palautetta niin tuskin se nyt yhtäkkiä sitten muuttuu suorasanaisesta perseennuolijaksi.

Yhteistyössä