Kertokaas karppaus reseptejä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Esim. tonnikalasta, jauhelihasta, lihasta, vihanneksista, salaateista jne.. Mitä kaikkea vois tehdä, kun ei joka päivä viittis syödä vaan kanasalaattia, tonnikalasalaattia jne. Ja aamupalakorvike puuron tai leivän tilalle?

mä just eilen illalla leivoin ihan sairaan hyvää leipää karppiohjeella.

http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=46

ja tuoltahan niitä muitakin reseptejä löytyy vaikka ja kuinka...

Mä söin just kebab-salaattia. Jäävuori, tomaatti ja kurkku - päälle valkosipulisoossia ja koko komeuden päälle pannulla sulatettuja/ruskistettuja Pirkka-kebablastuja (hh 4,0g/100 g - pakkauksessa 240 g ) joiden sekaan pieni loraus Korv Görans kebab-kastiketta. Monesti kuutioin vielä fetaa päälle, mutta nyt ei ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä söin just kebab-salaattia. Jäävuori, tomaatti ja kurkku - päälle valkosipulisoossia ja koko komeuden päälle pannulla sulatettuja/ruskistettuja Pirkka-kebablastuja (hh 4,0g/100 g - pakkauksessa 240 g ) joiden sekaan pieni loraus Korv Görans kebab-kastiketta. Monesti kuutioin vielä fetaa päälle, mutta nyt ei ollut.

Täytyypä kokeilla, kiitos vinkistä!

Voissa paistettua kesäkurpitsaa (vain hetki paistamista ei keskustaa) ja jauhelihakastike päälle. Oiva pastan korvike. Voissa paistettua valkokaalia (kunnon käristys) ripaus suolaa ja mahdollisesti sipulia ja lisukkeeksi lihaa kalaa tai kanaa. "perunamuusi" kukkakaalesta, voista ja lorauksesta kermaa tai sitten muusi lantusta voista ja kermasta. Kasvisgratiinit..jne
Siinä ny ainakin hyviä lisukkeita.

Aamulla: keitettyjä munia voi nokare päällä. Rahkaa ja marjoja, bulgarian jugurttia, leipäjuustoa, juustoa ja metukkaa rullalle... Munakas juustolla ja kinkulla ja aurajuustolla...