Kertokaas mitä lientä tänään voisin syödä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Noita keittoja olen tässä nyt muutaman päivän syöny, kana, pinaatti, katkarapu ja pelkkää lihalientä |O Mulla on mieletön nälkä :kieh: Mikä olis täyttävää ja hyvää.

Jos tää mun kurkku joskus tulee kuntoon niin syön sen jälkeen niin paljon että halkeen |O

Jäätelö viileänä turruttaa kipua, laskee turvotusta ja on hyvää. Voisi auttaakkin. ja noitten keittojen lisäksi voisit tehdä mehukiisseliä/rahkaa syödä jugurtteja ja juo mehuja, ettet kokonaan kuihdu. Mulle tosin voisit antaa tuon kurkkutaudin, jotta en saisi syötyä ja laihtuisin :whistle:

mbkvgcxflswpbanjxdjklgdjkldfnxmnxnjxvcxcvnnxkcvnxjc nvcjbcjcvnbfncvnnvjnjv bcxkxcbjhcb bcbvxcbjxcbxcbhxcxhxhjxcxcnhhcvnxcbnckjvnvxc gmvjdfvmck bjdfklv gmxfvnkjcfgnmd,mvfckljv dkjfcnhddnkvbnd,jkbvbdfvgbdfkbjbjgdffd g nbcxjkndmdsnhdsjnjzclx,, Ö, bäbvn,vmnn,mhlblbvlvbölövblvbl lbllävbn,nb,lä,lnb,nb,nbnmkblnmlöm-mbäöbn.ä.äbn.mb.bän.änbn.ä.b.-g.änv.b .bv.vn. nvm vxcknmmv.ck cxm,jb nvnc,m nbnxnmcvnbvjnvnjvcjdfnjn bvbnhvjhbg bvzhxkcfbdscbxhjxdxvn,vnxcvnckxcnmmvcmxnxcnxvcknmkxcvncxkvknxcvmxcklnxcnlkxcncnxncxnklcxnlkcvnkcxnkknclxmcxlkmxklmnmklbx-v
'v mmnb nv,mjxccx mjjk xj

Yhteistyössä