kertokaas mitä mä teen(polttari+hää asiaa)

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
Noniin

Eli siskoni menee naimisiin 8.8.08
Minä järjestän yhdessä toisen kaason kanssa polttarit ja hääohjelman
Siskoni tuleva anoppi haluaa osallistua kummankin suunnitteluun.
Polttareiden tiimoilta on ollut jo 2 kokousta, joihin hän ei ole päässyt mukaan koska on ollut golffia ynnä muuta. Laitoin viestiä viime viikolla että ilmoittaa ne päivät koska on vapaalla että voitais katsoa miten toiselle kaasolle sopii, toinen kaaso tekee kolmivuoro työtä. Anoppi tekee 8-16 tyyliin töitä, mutta koskaan ei tunnu sopivaa ajankohtaa löytyvän.

En ole saanut vastausta vieläkään. Tämä siskon anoppi ehdotti erästä juttua polttareihin jonka otin mukaan hommaan.
Samaten hän haluaa osallistua hää ohjelman suunnitteluun, mutta vähän vaikea saada häneltä tietoa ja infoa.
Siskon anoppi puhuu tyyliin, onhan tässä aikaa jne. Mutta kun mun pitäis suunnitella polttarit sekä hääohjelma plus musiikit etsiä ja laittaa koneelle,
siskosta ja hänen miehestään pitäisi semmonen kuva kertomus cd:lle tehdä häihin, no olen kyselly kuvien perään jo kuukauden eikä vieläkään ole ehtinyt

MULLA MENEE HERMOT!

Pitäiskö vaan jättää koko siskon anoppi pois suunnitteluista? Kun ei kerta viitsi edes vaivautua järkkää aikaa????

Juu, minä ainakin ottaisin kerran yhteyttä ja kertoisin hänelle että koska hänellä ei aikaa niin lienet parasta että teet nyt vain asiat loppuun itse..koska hääpäivä lähenee.

Sanoisin hänelle suoraan miten asia on. Siis ystävällisesti kuitenkin. Hän on siskosi anoppi ja jos ei ymmärrä pointtiasi niin sitten ei ymmärrä. Ette te voi yhden ihmisen takia kaikkien muiden menoja suunnitella. Sitä paitsi anoppi haluaa polttareita suunnitella..?!
Ei kait niitä edes ruukata kutsua kyseisiin juhliin..

Hankala tilanne. Jos anoppi ymmärtää pointtisi, tilanne on ihan ok ja voit tehdä kuten haluat. Pahimmassa tapauksessa anoppi kaivelee tuota miniälleen vielä näiden esikoisen häissä 30 vuoden kuluttua...

Ei tuossa oikeesti auta yhden ihmisen pillin mukaan tanssia. Kannattaa sanoa suoraan että aikataulu on tämä ja sen mukaan menee muut ja niin myös hän. Ja jos ei mene, niin tippuu suunnitteluporukasta.

Meillä oli vähän ikävä tilanne myös jokin aika sitten. Yks polttariporukasta haali itselleen vaikka mitä hommia ja aikataulut tehtiin täysin hänen mukaansa (hän on urheilija jolla jatkuvasti kisareissuja yms.). Moni yritti hänelle sanoa että voisi tehdä sen ja tuon jutun, mutta tää kaveri vaan sanoi että hän kyllä hoitaa.

No ei hoitanut...ei sitten mitään. Kaaso edellisenä päivänä paniikissa keksi vaihtoehtojuttuja ja polttaripäivänäkin jouduttiin heittämään hatusta juttuja jotta saatiin päivä pelastetuksi.

Törkeyden huippu oli kuitenkin se että tämä kaveri (joka siis myös mun ystävä mutta joka käyttäytyy tällä hetkellä TODELLA oudosti) oli vielä yhdelle tyypille kertonut että polttarit oli tosi surkeat ja että juhlakalulle ei jäänyt varmaan mitään kivoja muistoja. Epäili vielä että juhlakalu ei edes tykännyt polttareistaan... :(

tämä kyseinen anoppi kohteli siskoani huonosti ensimmäiset 4 vuotta heidän seurustelustaan, koska me olimme työläisluokkaa ja he "varakkaita" ihmisiä.
Nyt se tilanne on jo rauhoittunut. Siskoni toive on saada anoppi ja meidän äitimme polttareihin mukaan, joten sen mukaan menen.
Siskoni anoppi tekee häitä varten yhden ainoan asian...maksaa sen ruokailun häissä. Ei mitään muuta, tämä työläisluokka tekee kaiken muun. Joten tietenkin tämän kaiken ilomielin teen on kyseessä sentään siskoni, mutta ketuttaa vaan, jos joku asia ei mene niinkuin hän haluaa niin on vetämässä pois rahoitusta.
tein sen päätöksen että antaa olla, mitä turhia mä alan häntä odottelemaan koska hän suvaitsee sitä aikaa järkätä. Tänään tapaan toisen kaason kaupungilla ja puhutaan asioista.

Mutta sitten kysymykseen toiseen joka juuri pulpahti kahvin täyttävistä aivoistani
Ollaan lähdössä kaiken polttari homman jälkeen ulos, siskoni saa paidan missä lukee : Vuosisadan morsien etupuolella ja takapuolella parasta ennen 080808.
Ajateltiin mulla ja toiselle kaasolle kanssa teettää paidat etupuolella lukee Kaaso ja takapuolella joku härski teksti tyyliin näin: varmistaa että tavara kunnossa 080808 asti
tai jotain

Eli pyydän apua tuohon tekstiin kaasojen paidan takapuolelle, mikä passaisi?

nyt jos jäätte odottelemaan anoppia niin "hääparin esikoinen kerkee menemään armeijaan ennenkun asia tulee hoidetuksi" :laugh:
aika hälläväliä-tyyppi,laittaisin hienovarasen viestin jossa sanoisin että tämä asia täytyy hoitaa NYT (eli lähipäivinä) jottei muu aikataulu kuse

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ei tuossa oikeesti auta yhden ihmisen pillin mukaan tanssia. Kannattaa sanoa suoraan että aikataulu on tämä ja sen mukaan menee muut ja niin myös hän. Ja jos ei mene, niin tippuu suunnitteluporukasta.

Meillä oli vähän ikävä tilanne myös jokin aika sitten. Yks polttariporukasta haali itselleen vaikka mitä hommia ja aikataulut tehtiin täysin hänen mukaansa (hän on urheilija jolla jatkuvasti kisareissuja yms.). Moni yritti hänelle sanoa että voisi tehdä sen ja tuon jutun, mutta tää kaveri vaan sanoi että hän kyllä hoitaa.

No ei hoitanut...ei sitten mitään. Kaaso edellisenä päivänä paniikissa keksi vaihtoehtojuttuja ja polttaripäivänäkin jouduttiin heittämään hatusta juttuja jotta saatiin päivä pelastetuksi.

Törkeyden huippu oli kuitenkin se että tämä kaveri (joka siis myös mun ystävä mutta joka käyttäytyy tällä hetkellä TODELLA oudosti) oli vielä yhdelle tyypille kertonut että polttarit oli tosi surkeat ja että juhlakalulle ei jäänyt varmaan mitään kivoja muistoja. Epäili vielä että juhlakalu ei edes tykännyt polttareistaan... :(

Aika kurjasti :o
meillä olisi näin tällä hetkellä : moottoripyöräilijä hakee siskon, tuo sen määräpaikkaan jossa aamupiknik, sitten joko tankotanssia, formulaa tai sumopainoa(ei tietoa vielä) jonka jälkeen pienimuotoinen lounas cantina westissä missä meille kerrotaan hieman tequilasta ja maistetaan pari shottia, matka jatkuu lentokentälle, siskoani lennätetään 1h lentokoneella jonka jälkeen sauna ja ruokailu ja saunaan tulisi hieroja hieromaan niskaa. Ja sitten ulos
Mitä mieltä olette?

Minä tekisin tossa tilanteessa niin, että kaikki mitä anopilta tulee ehdotuksia, huomioitaisiin ja kykyjen mukaan toteutettaisiin. Mutta itse nämä suunnittelutapaamiset hoidettaisiin ilman anoppia, jolla ilmeisesti "niin kiire aikataulu", ettei kerkiä paikalle. Tästä tuskin anoppi pahastuu ja jos pahastuu, niin oma on asiansa.

Ja sitten viel kommenttia tuohon suunnitelmaan:
Kuulostaa kivalle, mutta ottakaa huomioon, ettette järkkää liikaa sitä ohjelmaa. Omiin polttareihini oli ohjelmaa järkätty ihan älyttömästi ja tunnelma kieltämättä kärsi kun kaasolla oli pinna kireellä sen takia, että pitääkö aikataulu. :/

Ja vinkkinä vielä: Varmistakaa mistä morsian pitää (esim. juomat/ruuat) ja ettei missään ohjelmassa tule mahdolliset allergiat vastaan. :attn: (omat polttarit kusi myös tässä )

Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Minä tekisin tossa tilanteessa niin, että kaikki mitä anopilta tulee ehdotuksia, huomioitaisiin ja kykyjen mukaan toteutettaisiin. Mutta itse nämä suunnittelutapaamiset hoidettaisiin ilman anoppia, jolla ilmeisesti "niin kiire aikataulu", ettei kerkiä paikalle. Tästä tuskin anoppi pahastuu ja jos pahastuu, niin oma on asiansa.

Ja sitten viel kommenttia tuohon suunnitelmaan:
Kuulostaa kivalle, mutta ottakaa huomioon, ettette järkkää liikaa sitä ohjelmaa. Omiin polttareihini oli ohjelmaa järkätty ihan älyttömästi ja tunnelma kieltämättä kärsi kun kaasolla oli pinna kireellä sen takia, että pitääkö aikataulu. :/

Ja vinkkinä vielä: Varmistakaa mistä morsian pitää (esim. juomat/ruuat) ja ettei missään ohjelmassa tule mahdolliset allergiat vastaan. :attn: (omat polttarit kusi myös tässä )

tequila juttu on just sitä varten että sisko tykkää näistä, onneksi siskollani ei ole mitään allergioita eikä pitäisi porukallakaan olla. Polttarit alkais vasta joskus 10 aikaan aamulla joten aika rento juttu kuiteskin, klo 17.30 on sauna joten sitten saa rentoutua'
Kiitos kommenteistasi, rehellisesti sanottuna en edes ajatellut noita allergia asioita aikaisemmin

Juu, moni ei ajattele, etenkään jos itsellä ei allergioita ole. Itselle oli tosiaan polttarit järkätty siten, että olin joutunut jo edellise yön olemaan toisella paikkakunnalla yökylässä ja pahukseksi unohtanut vielä kaikki lääkkeet kotiin. :x Sit polttareissa vietettiin muutama tunti navetassa ja olen allerginen lähes kaikelle mitä sieltä löytyy (heinät, purut, pöly, eläimet, yms.) Hieman alkoi henkeä ahdistaan, mutta onneksi ei pahempaa tullut.

Yhteistyössä