NYT MENI HERMOT

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
Okkei

en tiedä kuka muistaa, olen aikaisemmin kirjoittanut siskoni häistä tänne, myös sen mitä tapahtui risteilylläkin

No häät senkuin vaan lähestyvät,

lahjalista tehtiin nettiin, siskoni anoppi ei tätä hyväksynyt. Hän halusi mielellään stockmannille tämän listan. No kutsut lähtetettiin eikä lahjalistan linkkiä löytynyt, anoppi oli katsonut tarpeelliseksi ettei sitä lähetetä

Nyt tänään meni viimeinen niitti.
Meidän suvussa on aina ollut näin että kun on isommat juhlat, niin muistamme niitä jotka eivät ole mukana juhlimassa(poismenneitä) nostamalla maljan
Tätä siskoni anoppi ei hyväksynyt, siskoni ja siskon mies ovat sanoneet, riidelleet, heidän häät, ei anopin.
Anoppi on saanut koko sukunsa nyt mukaan, jos malja nostetaan niin heidän sukunsa marssii ulos häistä
Tämä on ollut toiveena siskollani ja hänen miehellään maljojen nosto.
Mulla meni hermot, mä järjestän polttarit ja hää ohjelman.
Meni totaalisen hermot, itken vain
En tiedä miten kykenen polttareissa olemaan kun siskon anoppi siellä
En tiedä miten voin hänen kanssaan asioita hoitaa ennen häitä

Se on tasan varmaa että häiden jälkeen kirjoitan sähköpostia missä kerron mielipiteeni, koska minussa,äidissäni,miehessäni,veljessäni on sen verran aikuista että kykenemme nousemaan tämän vihan päälle ja antamaan olla...häihin asti.
Heti kun tuore pari on häämatkalla lähetän sen kirjeen, jonka jälkeen en aio enää osallistua samaan juhlaan heidän kanssaan.

Mitä mieltä te rakkaat kanssa sisaret olette?
Siskoni on jo luovuttanut, hän ei jaksa tapella enää anoppinsa kanssa.
Minä en tällä hetkellä kykenisi jättämään asiaa sikseen mutta pakko on siskoni takia.

Mitä mieltä olette , olen toisen kaason kanssa suunnitellut että järjestämme häissä puheen, tavallaan uskollisuusvala, puhumme miten paljon merkitsee suvun tuki pariskunnalle jne.

Siskoni anoppi ei luota minuun eikä toiseen kaasoon,hän haluaa itse päättää asioista.
Esim polttareista, järjestimme kokouksia mutta rouva ei kerenny tulemaan koska oli golf tuntia ynnä muuta, joten teimme sen ihan itse, on siitäkin loukkaantunut.

Mulla hajoo pää ihan oikeasti, antakaa neuvoja!!!!!! :'(

Mä tein hyvin yksinkertaisen ratkaisun. En ole tekemisissä ihmisten kanssa jos en pidä heistä tai en tule heidän kanssaan toimeen. En tuhlaa lyhyttä elämääni tappelemalla epämiellyttävien ihmisten kanssa tai kuuntelemalla paskaa itsestäni. Kannattaa kokeilla, harvan ihmisen kanssa on pakko tulla toimeen =)

Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
:o Helvata, kenen häät ne oikein on?! Maljat nostetaan, jos hääpari niin haluaa. Anoppi kumppaneineen marssikoon ulos.. Täytyyhän anopilta löytyä jokinlaista kunnioitusta muitakin kohtaan. :/

No näin just!
Pitäis jo anoppi-ikäisen tajuta, että jos on juhlat, joissa ei itse ole juhlakaluna, niin sillon kunnioitetaan juhlittavien toiveita..

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
a) miks anoppi tulee polttareihin?
b) hääpari päättää hääohjelmasta, ei anoppi
c) pitäkää se puhe suvun tuesta

anoppi tulee kun sisko on toivonut. Tosin halusin että jätämme hänet pois mutta pelkäämme mahdollista kostoa ja puhuttuani äidin kanssa niin päätimme jatkaa entiseen malliin

Hääparin pitäisi tosiaan päättää, tai oikeastaan, siskoni ja hänen miehensä kertoivat minulla ja kaasolle mitä haluavat ja mitä ei, sen mukaan olemme tehneet hääohjelman

Kiitos, aikomus olisi pitää se =)

EIPÄ OLE ANOPIN ASIA PÄÄTTÄÄ HÄÄOHJELMA!!! JA JOS MARSSIVAT TUOLLAISEN TODELLA KAUNIIN JA KOSKETTAVAN ELEEN TAKIA ULOS NIIN ITSENSÄ SIINÄ HÄPÄISEVÄT!!! VOIMIA SINULLE JA PIDÄ PUOLESI!!!!

Niinpä

Normaalit ihmiset tämän asian tajuavat, en tiedä mikä oikein on heillä nyt syynä.
Siskoni tulee olemaan vaikeuksissa, mutta hänpä jo totesi että hänestä tulee uusin vihatuin jäsen heidän suvussaan, ja on sitä mieltä että antaa tulla vaan. Siskon mies on jo riidellyt äitinsä kanssa huonoin tuloksin, anopin mies on sellainen joka on vain hiljaa eli hän ei puutu.
Siskoni mies on jo aikoinaan sanonut että on kateellinen tästä meidän suvusta, ollaan aika läheisiä ja tehdään kaikkemme toisin kuin hänen sukunsa. Ja nyt tosiaan huomaan syyn siihen.
Siskoni tosiaan luovutti, hän nyt yrittää nauttia hääpäivästänsä, minä en luovuttanut vielä. En ole mikään inhottava ihminen, en koskaan sano suoria sanoja muuta kuin näin netissä, mutta aion käyttäytyä kuin kunnon ämmä. Olen jo varoittanut lähimmäisiäni, voi olla että tuokin on lapsimaista käytöstä mutta, aion sen toteuttaa.

Siskoni anoppi on monta kertaa uhannu jättää rahoituksen pois, ellei asioita tehdä niin kuin haluaa, siskoni nyt myötyi että jos vielä tulee jotakin niin he ottavat lainan ja maksavat itse sen summan minkä siskon anopin piti maksaa

Mutta, mun pitäisi osata kuitenkin käyttäytyä nätistä, olla fiksumpi(piilovittuilen kyllä tästä lähtien) Mutta mun hermot menee, tekisi mieleni vaan lyödä seinää niin kauan kun rystyset menee hajalle, että joku typerä nainen kehtaa näin tehdä minun siskolleni ja minun siskoni miehelle, jotka ovat hemmetin tärkeitä minulle ja lapsilleni :'(

Yhteistyössä