Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:comico ja onnela![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:ja huolettaako tulevaisuus uusine terveyskeskuksineen ja koulumenojen pienentäminen?
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:comico ja onnela![]()
Comico ja irkku baari on kyllä ihan yes mut onnelassa en ole käynyt :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnela vissiin fjongan toinen koti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ite olen ennen asunut rovaniemellä ja pakko sanoa että kyllä täällä vois tehdä huomattavia parannuksia suuntaan jos toiseenkin. Kulkuyhteydet on perseestä, terveyskeskus toiminta on perseestä, mutta siitä huolimatta haluan joku päivä takasin sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja rovaniemeläinen:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:ja huolettaako tulevaisuus uusine terveyskeskuksineen ja koulumenojen pienentäminen?
Uusine terveyskeskuksineen ??
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja rovaniemeläinen:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:ja huolettaako tulevaisuus uusine terveyskeskuksineen ja koulumenojen pienentäminen?
Uusine terveyskeskuksineen ??
Keskustan terveyskeskukseen menee koko ajan älyttömästi rahaa remontoimiseen niinpä ne on keksinyt että rakennettaisiin uusi iso terveyskeskus jossa kaikki rovaniemeläiset kävisivät. tämä on vasta suunnittelu asteella mutta eiköhän se toteudu, niin siinä aina käy.
koulumenoja supistetaan miljoonia ja samaan aikaan valion rantaan ollaan rakentamassa maailman kuulua kylpylä hotellia, ounasvaaralle mökkikylää...jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnela vissiin fjongan toinen koti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnela vissiin fjongan toinen koti![]()
![]()
![]()
olen kyl aika monessa suomen onnelassa käyny, viimeksi testasin turkua =)
ja seuraavaksi meen testaan lahtea!
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja rovaniemeläinen:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:ja huolettaako tulevaisuus uusine terveyskeskuksineen ja koulumenojen pienentäminen?
Uusine terveyskeskuksineen ??
Keskustan terveyskeskukseen menee koko ajan älyttömästi rahaa remontoimiseen niinpä ne on keksinyt että rakennettaisiin uusi iso terveyskeskus jossa kaikki rovaniemeläiset kävisivät. tämä on vasta suunnittelu asteella mutta eiköhän se toteudu, niin siinä aina käy.
koulumenoja supistetaan miljoonia ja samaan aikaan valion rantaan ollaan rakentamassa maailman kuulua kylpylä hotellia, ounasvaaralle mökkikylää...jne.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:comico ja onnela![]()
Comico ja irkku baari on kyllä ihan yes mut onnelassa en ole käynyt :/
sit se rokkibaari on mahtava ja mikä hitto se oli jossa aivan mahtava jukeboxi alakerrassa?
onkait siel rollossa kyl varmaan muutaki mut tämä olikin turistin näkökulmasimerockissa nähdään
![]()
nih: juuri ku mä kiinnostuin susta =) dämn, mut arvasin!
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:nih: et häivyt kesken kaiken =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nih:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:nih: et häivyt kesken kaiken =)
Takaisin taas, tapeltaisko vähän vielä? =)