Kertokaas mulle.. (kirppispalstasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukko

Jäsen
04.06.2007
290
0
16
Miksi ihmiset kyselee tarkempaa tietoa myytävistä tuotteista ja kun vastaan niille, niistä ei kuulu enää mitään? Siis kun olen sanonut, että hinnasta voidaan sopia; mä ehotan jotakin summaa ja laitan, että jos tuntuu pahalta niin ehota jotakin muuta, tai vastaan siihen, mitä ikinä ostaja onkaan kysynyt.. Niin sen jälkeen ei ostajasta kuulu enää mitään!

Siis miksei voi ilmoittaa, ettei kiinnosta? Näin on käyny jo 8 kertaa!! Mä olen aina ilmoittanut myyjälle, jos jotain olen ollut ostamassa jos tuote ei olekaan sopiva tai en sitä muusta syystä ostakaan.. Eikös se ois kohteliasta kaikkia kohtaan?

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
minusta tuntuu, että ostajat pyytävät niitä kuvia ja selostuksia niin paljon, että eivät enää pysy ns.hanskassa...

juu täs takia en viittis enää laitella mitään myyntiin ku en muutenkaan osaa konetta käyttää niin sit pitäisi yhdestä tuotteesta laitella 20 eri kuvaa ja sivun kokoinen selostus. En kyllä minäkään mitään ostaisi ellen tietäisi hyvin mitä olen ostamassa.

On hirveän paljon samanlaisia kokemuksia!! Ja se on niin raivostuttavaa. Pahinta on se, että sovitaan kaupoista ja maksuvaiheeseen tultaessa yhteydenpito loppuu kuin seinään eikä maksua tietenkään kuulu.

Mulla on ainakin kokemusta siitä, että myyjä ei lähetä kuvia myytävästä tuotteesta vaikka pariin kertaan pyytää. Sitten vaan nostelee sitä myyntipinoa.

Miksi laittaa myyntiin tavaraa, jota ei kiinnosta kaupata. Vastaisi edes rehellisesti, että ei mulla olekaan sitä yhtä juttua kaupan.

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
On hirveän paljon samanlaisia kokemuksia!! Ja se on niin raivostuttavaa. Pahinta on se, että sovitaan kaupoista ja maksuvaiheeseen tultaessa yhteydenpito loppuu kuin seinään eikä maksua tietenkään kuulu.

Itellä pahimmassa tapauksessa niin, että ostaja pyysi maksuaikaa ja varasin vaatteita viikon...eikä kuulunut mitään. Kuukauden päästä sain vihdoin vastauksen tiedusteluihin ettei tiedä edes mistä vaatteista puhun, joten ei ole mitään ostamassakaan. Ja monta muutakin ihmistä oli kysellyt vaatteista, mutta sanoin että ne oli jo varattu

:| Onneksi sain nuo myöhemmin huutiksessa myytyä.

Mutta olisi kyllä kohteliasta ilmoittaa, ettei pystykään ostamaan tai olivatkin erilaisia mitä odotti (esim. kuvien perusteella). Itse olen kerran kysellyt farkuista ja sitten ilmoitin että en nyt ostakaan, kun tuli jo tehtyä niin paljon hankintoja :ashamed: HIukan kyllä hävetti kun toinen näki vaivan ottaa kuvat jne.

Yhteistyössä