Kertokaas mulle te tietävät ja viisaammat (km asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuuva

Vieras
Sain km:n päivää vajaa kaks vkoa sitten. Vuotoa oli aika nihkeästi, mutta pientä hyytymää kyllä tuli. Raskausvkoja oli 6+. Vuoto loppui ihan kokonaan muutaman päivän jälkeen, pari päivää vuodin enemmän.
Tein eilen ja toissapäivänä r-testin, koska halusin nähdä näkyiskös raskaus vielä, testi oli nega.
Ongelmana mulla on se, että mun maha on ihan hirveän turvoksissa ollut siitä lähtien kun tein positiivisen testin!!
Maha on kuin jalkapallo ollut viime päivinä!! Tuntuu, että painoa olis tullut ainakin 10kg:tä lisää yhtäkkiä!!!
Siis mikä mua vaivaa!!!????
Tänään nippaili kovasti alamahasta, mutta se loppui sitten. Enhän voi olla raskaanakaan!!!!?? Onko kellään kokemuksia tälläisestä km:n jälkeen??
Kiitos kaikille, jotka jaksaa vastata!!

Jos siun keskenmenosta on kaksi viikkoa ni voisko olla mahdollista et menkat alkais?

Miulla oli viime kesänä km rv 7 ja miulla meni 1.5viikkoa kun menkat alkoi...jos tuosta ei ole itselläsi kyse niin käyppä gynellä jotta tutkivat mistä mahtaa johtua.

Pahoittalut siulle kokemastasi.

No, niin se ehkä voisi olla. Ajattelin, että ne ei missään nimessä alkais nyt. Laskujen mukaan olis kiertopäivä 31 ja yleensä menkat alkaa 25-26. Mutta sekasihan ne on varmaan menny tästä.
Olis vaan menkat, niin sais alkaa sitten uuden yrityksen.