Onko ensimmäiset kuukautiset pillereiden lopettamisen jälkeen tulleet teillä aiemmin/ajallaan/myöhemmin, kun verrataan viimeisiin menkkoihin kera pillereiden?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .....:ei ainakaan mulla. lopetuksen jälkeen kierto kokoajan pidentynyt ja nyt viimeisin kierto tais olla jotain 60 päivää. pillerit lopetin alku keväällä.
Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:lopetin kans pillerit viime menkkojen yhteydessä. Nyt sit täälä myös odotellaan et vois jo alkaa tulemaan, kierto tänään 45et sais kohta jo tulla..
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:lopetin kans pillerit viime menkkojen yhteydessä. Nyt sit täälä myös odotellaan et vois jo alkaa tulemaan, kierto tänään 45et sais kohta jo tulla..
:| Kiva, kiva. Tää on just niin tyhmää, kun pitää jatkuvasti funtsia, että onko pelit ja vehkeet mukana, jos ne alkaakin kesken päivän tuolla jossain. Ja kun semmosta enteilevää jomottelua kyllä on.
Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:lopetin kans pillerit viime menkkojen yhteydessä. Nyt sit täälä myös odotellaan et vois jo alkaa tulemaan, kierto tänään 45et sais kohta jo tulla..
:| Kiva, kiva. Tää on just niin tyhmää, kun pitää jatkuvasti funtsia, että onko pelit ja vehkeet mukana, jos ne alkaakin kesken päivän tuolla jossain. Ja kun semmosta enteilevää jomottelua kyllä on.
niimpä :| viikonloppuna oli kaverin tuparit ja tiesin juovani, niin varmuudeks tein vielä testinkin. ei se auta ku vaan odottaa, ja tosiaan, olla joka tuntemuksesta istumassa pöntöllä että joko..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:tulevat vieläkin silloin kun tykkäävät. lopettamisesta kohta puoli vuotta aikaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:tulevat vieläkin silloin kun tykkäävät. lopettamisesta kohta puoli vuotta aikaa :/
Uah. Mä en olisi halunnut tietää tätä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:tulevat vieläkin silloin kun tykkäävät. lopettamisesta kohta puoli vuotta aikaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:lopetin kans pillerit viime menkkojen yhteydessä. Nyt sit täälä myös odotellaan et vois jo alkaa tulemaan, kierto tänään 45et sais kohta jo tulla..
niimpä :| viikonloppuna oli kaverin tuparit ja tiesin juovani, niin varmuudeks tein vielä testinkin. ei se auta ku vaan odottaa, ja tosiaan, olla joka tuntemuksesta istumassa pöntöllä että joko..![]()
:kieh: just niin!
Mäkin olen jo varuiksi testannut.
Ja harrastan pönttöjuoksua mäkin |O
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:tulevat vieläkin silloin kun tykkäävät. lopettamisesta kohta puoli vuotta aikaa :/
sori. voin "kummata" sen pois jos haluat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:lopetin kans pillerit viime menkkojen yhteydessä. Nyt sit täälä myös odotellaan et vois jo alkaa tulemaan, kierto tänään 45et sais kohta jo tulla..
joo, ei kivaa ei :kieh: onks sulle tullu muita oireita kun lopetit pillerit?
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Mulla pillereiden lopettamisesta kohta 9 kuukautta ja kierrot ihan mitä sattuu. Nytkin olis pitänyt sunnuntaina alkaa, mutta ei mitään ja r-testi näyttää negaa. Yritä tässä nyt sitten raskautua, kun ei yhtään tiedä milloin on ovulaatio |O
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:lopetin kans pillerit viime menkkojen yhteydessä. Nyt sit täälä myös odotellaan et vois jo alkaa tulemaan, kierto tänään 45et sais kohta jo tulla..
Vaikka ja mitä! Naama kukkii ja vituttaa ja turvottaa ja (.)(.) on perkeleen kipiät
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:lopetin kans pillerit viime menkkojen yhteydessä. Nyt sit täälä myös odotellaan et vois jo alkaa tulemaan, kierto tänään 45et sais kohta jo tulla..
Vaikka ja mitä! Naama kukkii ja vituttaa ja turvottaa ja (.)(.) on perkeleen kipiät
:snotty:
ei oo helppoo :kieh: mulla kans naama kukkii, hiuksia saa jynssätä joka päivä ku rasvottuu, ja tuntuu et ihokarvat rehottaa vaikka just ois ajellu..