Kertokaas nyt - tytön pimppa-asioista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoista kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoista kiitollinen

Vieras
Eli siis edessä uusi, outo tilanne. Neiti nyt noin 4-vuotias ja keksi tänä iltana, et kun pimppaa hieroo, niin tuntuu hyvältä. Onhan sitä sormeilua ollut tietty jo ennenkin, mut nyt ei meinannut unikaan tulla, kun piti äheltää. Siis sehän on normaalia, mut kuinka te olette asiasta aloittaneet puhumaan lapsen kanssa. Joko tuon ikäiselle voi kertoa, et miksi se tuntuu niin hyvältä, kun tietyistä kohdista koskettaa? Mietin vain, että kun tyttö on kaikessa niin tiedonhaluinen, niin ei varmasti riitä, että selitän, että pimpassa vaan on sellasia tuntemuksia. Ja kuinka selittää, et ne on sellasia juttuja, joita tehdään vaan kotioloissa eikä selitetä missään kaupan kassalla? Oisko hyviä vinkkejä asiaan?

Mä en tiedä tarviiko sitä nyt alkaa mistään tuntemuksista kertomaan, mä olen asian omille selittänyt että jokaisella ihmisellä on ne omat paikat mitkä tutkitaan omassa rauhassa ja mihin muilla ei ole asiaa ilman lupaa.

Selitä tytölle, että on ok tutustua omaan kehoonsa silloin kun muut ei ole näkemässä, mutta ei ole sopivaa tehdä niin muiden nähden...kuten ei ole soveliasta kaivaa nenääkään muiden ihmisten nähden.

Alkuperäinen kirjoittaja taas:
huhhuh miksi jotku sanoo pikkutytön pimppiä pimpaksi???? t. joskus ennemminki täällä samaa ihmetelly. myös joku muu tai muut on ihmetelly samaa.

No minusta taas ehdottomasti mielummin pimppa kuin pimppi !!!