Kertokaas palstalaiset, milloin olen puolustanut raiskausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Olen kuulemma oikein puolustanut raiskausta täällä :whistle: Kun eräs palstalainen sitä niin kovasti toitottaa täällä eikä suostu kuitenkaan kertomaan, että milloin ja miten olen näin tehnyt |O Onkos ideoita? Lapsellista naljailla jatkuvasti jostain, mikä ei ole totta...ehkä kyseinen nikki vain ärsyttää minua väittämällä sanoneeni jotain sellaista!

Olen todella utelias kuulemaan, milloin olen niin tehnyt? :xmas: Minä, joka aina valitan raiskaajien pienistä tuomioista, puolustan kaikkia raiskattuja ja suutun niille, jotka raiskattuja syyllistävät.

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
eikös se annabelle se raiskattuja haukkuva ollu? hmm...nyt pitää kyllä lukea uudestaan toi sun ketju, mun tiimarivihko on nyt vaillinainen. :D

Kyllä oli, mutta CotHai on mulle tästä asiasta maininnut jo paljon aikaisemminkin eikä vieläkään ole suostunut valottamaan, mitä tarkoittaa, huoh!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kyllä oli, mutta CotHai on mulle tästä asiasta maininnut jo paljon aikaisemminkin eikä vieläkään ole suostunut valottamaan, mitä tarkoittaa, huoh!

Kannaiskohan nää hoitaa yv:llä?

:whistle: :whistle:

höh, sitten lähtis paras viihde palstalta. :kieh: :laugh:

Ei auta, CotHai ei kerro sitä, vaan käskee mun miettiä. En keksi vaikka miettisin miten paljon, koska tiedän, etten ole mitään sellaista sanonut.

Ei auta, CotHai ei kerro sitä, vaan käskee mun miettiä. En keksi vaikka miettisin miten paljon, koska tiedän, etten ole mitään sellaista sanonut.

[/quote]

No, kannattaiskohan sitten antaa olla? Kun kerran itse tiedät, ettet ole moista sanonut?

Jätä omaan arvoonsa tuollaiset, kun ei kerran voi rehellisesti selittää mitä tietää tai luulee tietävänsä.

On muakin haukuttu tekopyhäksi, tyhmäksi yms. täällä, mutta luojan kiitos itse tiedän kuinka asiat ovat.

sitten suosittelen että annat asian olla. =)

Haluaisin saada asian selvitettyä, ettei kyseinen nikki jatkuvasti haastaisi riitaa ja valittaisi tuosta asiasta...jos tietäisin, voisin selittää kommenttini, mikäli se on tulkittu väärin.

Haluaisin saada asian selvitettyä, ettei kyseinen nikki jatkuvasti haastaisi riitaa ja valittaisi tuosta asiasta...jos tietäisin, voisin selittää kommenttini, mikäli se on tulkittu väärin.

Kuule, sä ihan omalla tavallas, haastat tällaisilla avauksilla riitaa. Ole sinä teistä kahdesta, se aikuisempi, ja anna olla. Miksi selittää toiselle mitään, jos itse tiedät, ettet moista ole sanonut?

Mutta kuten itse jo totesit, että Cothai ei sulle vastaa. Nähtävästi hänellä ei ole aikomustakaan vastata, so what can you do? Anna olla jo! Tuo jankkaaminen on jokseenkin turhaa....

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
eikös se annabelle se raiskattuja haukkuva ollu? hmm...nyt pitää kyllä lukea uudestaan toi sun ketju, mun tiimarivihko on nyt vaillinainen. :D

Anna mennä "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos" Eli älä välitä. Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä joku nettinikki on susta mieltä?

ja tuleehan se siinä selväks ettei ole todisteita väitettään puoltamaan jos ei sitä suostu kertomaan. minä ainakin nään asian niin. ehkä itsekin huomasi mokanneensa ja sekoittaneensa nikit, muttei halua myöntää virhettään joten jankkaa jostain olemattomasta.

No niin, me kaikki nyt tiedämme, että et puolusta raiskaajia. Asia on sillä selvä. Nyt vain aina linkität tämän ketjun ja tässä ilmi tulevan mielipiteesi vastauksena tuleviin viittauksiin CotHai:n puolelta.
Luulisi, että olisit tajunnut jo, että asiaan ei tule ratkaisua CotHai:n puolelta, kun et oli sitä saanut edes yv:n voimin.

Jos CH on halunnut ottaa sinut silmätikukseen eikä suostu keskustelemaan noista asiallisesti niin tuskin kannattaa kinata pidempään kanssaan. Minäkin suositteleisin että jättäisit asian sikseen, itse tiedät mitä olet sanotut/kirjoittanut ja mitä et. Mikäli vain yksi ainoa nikki syyttää sinua tuollaisesta niin ei siitä kannata välittää. Jos taas yleisesti kaikki tuolalista hokisivat niin silloin ymmärtäisin että haluaisit "puhdistaa maineesi".

Muutenkaan ei varmaan kannata enää jakaa kädenvääntä kyseisen nikin kanssa. Lienisi parasta ettet edes vastaisi hänen kirjoituksiinsa lainkaan, tuskin hedelmällistä keskustelua saatte kuitenkaan aikaan. Eikä hänkään kovin kauaa jaksa kimpussasi pyöriä jos ei saa vastakaikua.

Yhteistyössä