V
vieras
Vieras
Se on tytsi ja annabell tätä nykyä silleen et vaikka mistä he aloittaisivat ni tietyt nimimerkit heidän kimppuun käy vaikka ei ois ees aihetta ja se on mun mielestä törkeätä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on tytsi ja annabell tätä nykyä silleen et vaikka mistä he aloittaisivat ni tietyt nimimerkit heidän kimppuun käy vaikka ei ois ees aihetta ja se on mun mielestä törkeätä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on tytsi ja annabell tätä nykyä silleen et vaikka mistä he aloittaisivat ni tietyt nimimerkit heidän kimppuun käy vaikka ei ois ees aihetta ja se on mun mielestä törkeätä!
Alkuperäinen kirjoittaja veroX:POISTAKAA!!!!!!!!!!!!!!!PALSTA TUKOSSA TÄLLÄSTEN TAKIA MITKÄ VOI HOITAA YVLLÄ EIKÄ LÄSSYTTÄMÄLLÄ KOKO PALSTALLE ET SE TEKI SITÄ JA TÄTÄ..KORPEE
Alkuperäinen kirjoittaja veras:Vitunko väliä sillä on milloin oot mitäkin sanonut!??! Jos sua oikeasti vaivaa niin lueskele omia tekstejäsi ja jos tiedät, ettet ole sellaista täällä kirjoittanut niin GET OVER IT!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Vaan 2 sivua, mä oon pettyny.
Alkuperäinen kirjoittaja Voi sua palleroa...:Hah. Ensin ihmettelet miten joku reagoi palstalaisten juttuihin ja nyt itse kerrot ärsyyntyväsi. Mitäpä jos vaihtaisit Demin palstaan, siellä sun tasolla keskustelut, eikä meitä aikuisia varmaan yhtään, vaan sinä ja muut lapset.