Kertokaas taas niitä "tyhmiä", mitä on päässyt ihmisiltä suusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oho, hups
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oho, hups

Vieras
sammakoita, siis:
Äitini, kun kuuli kolmannen lapsemme olevan tuloillaan: "ei kai!"
ja kaveri, kuin kuuli lapsemme nimen: " eiku oikeesti, mikä sille tuli nimeksi?"

Mie olin juur tullu lauantaina kampaajalta ja appiukko poikkes pikaseen. Tokasipa siinä, että ompa sulla kamalan värinen tukka.. :xmas:
Mutta eipä ollu mitään uutta, sille ukolle nyt kelpaa yhtään mikään, jos se muhun vaan liittyy. |O

multa iteltäni pääsee aina välillä aikamoisia härkäsiä,vaikka en pahaa tarkoitakkaan..

muok. miestä aina naurattaa kun se muistelee kun sanoin anoppilassa että minä en tykkää syödä välilihaa...tarkoitin kun lihassa on sellaisia "kalvoja" välissä....

Lue toi "Mun prinsessa kuvassa" ketju :laugh:

Mut oikeasta elämästä.
Maalasin meidän olkkarin yhden seinän lilaksi ja siihen päälle mustalla kukkakuvioita.
Äiti kun näki sen ekaa kertaa, niin se kysäs et tääkö on se seinä jonka meinaat maalata piiloon...

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
sammakoita, siis:
Äitini, kun kuuli kolmannen lapsemme olevan tuloillaan: "ei kai!"
ja kaveri, kuin kuuli lapsemme nimen: " eiku oikeesti, mikä sille tuli nimeksi?"

:D tai no... ei kai tuon pitäisi olla hauskaa... :whistle:

Itse olen aika hyvä möläyttelemään.

Ihminen jonka kanssa en edes ole kunnolla väleissä, ehdotti kuultuaan ongelmistamme lasten hankinnassa, että hän voisi olla sellanen sijaiskohtu ja kantaa lapsen puolestani :) :O

Jäin siinä ihan haavi auki enkä saanu sanaa suusta varmaa viiteen minuuttiin. Taustana kerrottakoon, että oli aiemmin sanonut että kun oma terveys ei enää kestä yhtään raskautta. Tiesi myös hyvin että olimme menossa koeputkihedelmöitykseen, eikä raskaana olossa sinänsä ollu se ongelma. Olis varmaa pitäny kysyä et luomunako aattelit et ukko kultani sua pukkaa et säästys meiltä nekin hedelmöityshoitorahat!?"?*?*****

Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
multa iteltäni pääsee aina välillä aikamoisia härkäsiä,vaikka en pahaa tarkoitakkaan..

muok. miestä aina naurattaa kun se muistelee kun sanoin anoppilassa että minä en tykkää syödä välilihaa...tarkoitin kun lihassa on sellaisia "kalvoja" välissä....

niin, kukapa sitä välilihaa tykkää syödä ;)

Tänään kun tulin neuvolasta kaksosten (tyttö ja poika), joku ehkä 65-70-vuotias naishenkilö huudahti ihastuneena, että "onko nuo kaksoset?" Vastasin myöntävästi ja siinä sitten kyseli sukupuolia jne... Kertoi oman sukunsa kaksosista yms. Varmaan 10 minuuttia siinä juteltiin ja sitten se kysyi, onko kaksoset identtiset. :whistle:

mä sanoin kerran yhdelle pyörätuolissa istuvalle (halvaantunut rintakehästä alaspäin) et "nostappa jalkaa".. onneks oli tuttu, vähän naurettiin. mut mun ilme oli varmaan näkemisen arvoinen kun älysin mitä sanoin.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä sanoin kerran yhdelle pyörätuolissa istuvalle (halvaantunut rintakehästä alaspäin) et "nostappa jalkaa".. onneks oli tuttu, vähän naurettiin. mut mun ilme oli varmaan näkemisen arvoinen kun älysin mitä sanoin.

:laugh: :laugh: :laugh:

ei saatana! :laugh: :laugh: :laugh:

Oltiin vakkarikapakissa porukalla. Kaverini jutusteli yhden sällin kanssa baaritiskillä. Kaverini sitten kysyi, että voitaisiinko nähdä uudestaan. Äijä oli suostuvainen ja kaverini pyysi kännykkänumeroa ja se ukkeli ei sitä antanut vaan sanoi: vedä rantees auki ens kerral ja tuu tänne kädet ylhääl, mä tunnistan sut siitä! Meiltä molemmilta valahti leuat alas, sanottiin vaan juu morjens ja lähdettiin menemään. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Mie olin juur tullu lauantaina kampaajalta ja appiukko poikkes pikaseen. Tokasipa siinä, että ompa sulla kamalan värinen tukka.. :xmas:
Mutta eipä ollu mitään uutta, sille ukolle nyt kelpaa yhtään mikään, jos se muhun vaan liittyy. |O

Mulla oli ton kuopuksen ristiäisaamuna vähän samantyylinen tilanne, paitsi että se oli anoppi joka tokas mun hiuksista että "ompa kamalan näköiset" kun just edellisenä iltana olin värjännyt. Mutta minua se lähinnä vaan huvitti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Oltiin vakkarikapakissa porukalla. Kaverini jutusteli yhden sällin kanssa baaritiskillä. Kaverini sitten kysyi, että voitaisiinko nähdä uudestaan. Äijä oli suostuvainen ja kaverini pyysi kännykkänumeroa ja se ukkeli ei sitä antanut vaan sanoi: vedä rantees auki ens kerral ja tuu tänne kädet ylhääl, mä tunnistan sut siitä! Meiltä molemmilta valahti leuat alas, sanottiin vaan juu morjens ja lähdettiin menemään. :laugh:

no aika pimee...ei tainnut enää paljon kiinnostaa sen jälkeen?

Ei tuu nyt kauheesti mieleen, mutta noista hiustenvärjäysjutuista tuli mieleen kun appiukko kerran kysyi kotvan minua katseltuaan, että ootko hiuksilles jotain tehnyt. Joopa... Mulla oli puoleen selkään asti hiukset ja ne oli leikattu ihan lyhyeks. Totesin, että tasotin hiukan latvoja. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tänään kun tulin neuvolasta kaksosten (tyttö ja poika), joku ehkä 65-70-vuotias naishenkilö huudahti ihastuneena, että "onko nuo kaksoset?" Vastasin myöntävästi ja siinä sitten kyseli sukupuolia jne... Kertoi oman sukunsa kaksosista yms. Varmaan 10 minuuttia siinä juteltiin ja sitten se kysyi, onko kaksoset identtiset. :whistle:

joku aika sitten tuli dokumentti kaksosista ja siinä kyllä sanottiin että voi olla eri sukupuolta olevat kaksosetkin.

Mutsille kun sanoin, että meidän pienissä maistraattihäissä aijjon pukeutua mustaan ja punaiseen ja mies pukeutuu samoihin väreihin
"Työhän ootte sitten ihan saman näkösiä ku saatananpalvojat"
Reilu mutsi :D

Kun hyvä kaveri kuuli lapsen nimen ristiäisten jälkeen niin meinas tulla lankoja pitkin ja huusi puhelimeen: "Mistä helvetistä te semmosen nimen keksitte???" No sieltäpä sieltä sitten varmaan... :/

Kun taas anopille kerrottiin että toinen on tulossa niin eka kommentti oli:"Uskalsit sitten lähtee vielä yrittämään, ettet pelkää että voi mongoloidi tulla?" Ja ikään siis viittas jota on mulla huimat 34v. Ja onnitteluja ei oo kuulunu tähän päivään mennessä. :)

No mä itse olen kova möläyttelemään mutta kaverit kun tietää sen niin eivät ota itseensä. Kerran yks kaveri oli tulossa kylään ja painoi alasummeria ja minä sitten painoin omaa nappulaa että alaovi aukeaa, jostain syystä se ei toiminut mutta kaveri pääsi naapurin kanssa sisälle alaovesta ja kysyi sitten minulta että mikset painanut summeria johon vastasin että mähän painoin sitä ihan homona.....kaveri on gay.

Toinen kaveri kysyi miten koiranäyttelyissä meni ja vastasin että ihan läskiks... kaveri painaa yli 100kg.

Tämmösiä, näitä olis paljonkin :(

Alkuperäinen kirjoittaja töllöttäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

joku aika sitten tuli dokumentti kaksosista ja siinä kyllä sanottiin että voi olla eri sukupuolta olevat kaksosetkin.

voihan kaksoset olla eri sukopuoltakin, mutta jos idettisiä ovat niin silloin ovat aina samaa sukupuolta.

[/quote]

Daa?!? Ihanko totta :) Kyseisessä tarinassahan oli puhe IDENTTISISTÄ kaksosista, jotka EIVÄT ole todellakaan voi olla eri sukupuolta!!!!

Yhteistyössä